søndag den 6. januar 2013

Sale is on


Jeg har faktisk ikke kastet min hårdt tjente penge efter noget udsalg endnu! Men jeg har en del ting jeg lurer lidt på.
Jeg vil gå efter en blazer, nyt fodtøj, hverdagstoppe, strik og måske en ny taske! Der er jo sjældent råd til alt det man drømmer om, men hvis nu der var, så ville jeg klikke "køb" til alt på denne collage.
De fleste ting er klassiske med et lille twist, og er derfor noget jeg ville have glæde af i lang tid. Især den fine silketop fra COS og blazeren fra Malene Birger, de er begge klassiske og kan kombineres med mange ting.

Blazer fra Malene Birger
Støvler fra TLC hos YouHeShe
Strik fra Selected
Bomberjacket fra Allez Allez hos YouHeShe
Armbånd fra Isabel Marant hos YouHeShe
Tørklæde fra Malene Birger
Silketop fra COS
Python Clutch set på Net-a-porter

Har I gjort nogle vilde udsalgskup?????

P.S. Der er stadig et par make up punge/toilettasker til salg:-)





5 kommentarer:

  1. Det er farligt, når du kommer med billeder af alle de lækre ting. Siden jeg læste hos dig, at der er tilbud på Malene Birger tørklæder, så overvejer jeg kraftigt at få gang i dankortet :)

    SvarSlet
  2. Hi hi, det tørklæde har jeg købt:) Fandt det hos Fashion deluxe til 300, og så kunne jeg ikke lade det være! Ellers har jeg været i COS og et par andre steder... Det er jo fristende!

    SvarSlet
  3. Det er skønne sager du har kig på. Jeg har været lidt på udsalg på nettet, og har fundet 3 lækre ting hos Margit Brandt, InWear og Stella Nova :-) Nu venter jeg bare med spænding på at posten skal finde sin vej til mig.
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Skønne sager du har fundet!

    Jeg ønsker mig selv et par flade sorte støvler;)

    Glæder mig vildt meget til at se dig lørdag

    Kæmpe kram Tenna

    SvarSlet