lørdag den 5. januar 2013

Weekend Outfit






 Vi har været i Viborg hele dagen i dag! Vi kom aldrig derop i julen da Kim lå syg alle juledagene, så i dag tog vi revanche! Jeg fik lokket Kim ud med kameraet, selvom han ikke var meget for det.... Det er hårdt at være blogger-mand!!!

Det var egentlig mest fordi jeg gerne lige ville flashe mine nye støvler igen! Lige da de kom med posten, synes jeg faktisk de var lidt for løse om anklerne, og jeg blev helt i tvivl om jeg skulle beholde dem. Men nu er tvivlen væk, og jeg ELSKER dem. De fås altså stadig i beige, og dem er jeg også ret vild med, de er helt sommeragtige synes jeg:-)
Min frakke er fra COS og meget gammel (4 år tror jeg). Tørklædet er fra Malene Birger, der er lignende på udsalg her, kvaliteten er bare vildt lækker, og hver sæson laver hun nye prints... Man kan godt blive afhængig!

Frakke fra COS
Læderjakke fra Muuba
T-Shirt er en herremodel fra Filippa K
Tørklæde Malene Birger
Nederdel Wolford
Støvler Zara


I morgen vender jeg tilbage med både lidt udsalgsinspiration, og lidt godter til salg på bloggen;-);-)

Godnat:-)

23 kommentarer:

  1. Fint outfit og skønne støvler!!

    SvarSlet
  2. I min by uden at give besked?

    SvarSlet
  3. De er da skønne, dine støvler! Glæder mig til at se, hvad du har kig på på udsalget.
    Sig til Kim, at vi andre sætter stor pris på hans indsats ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sagt videre:-) Der kommer udsalg senere i aften:-)

      Slet
  4. Det er godt nok også nogle virkelig fede støvler! Er stadig lidt nederen over at zara lukkede i Århus.... Øv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de måtte gerne åbne en kæmpe Zara her i Århus hvis det stod til mig!

      Slet
  5. 'Uuuuh it's hard to be a blogger-man' - kan du høre musikken? ; ) Syng den lige for din kære mand ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha ja, han har det hårdt...

      Slet
  6. Altså Ninna, du er bare pæn -og støvlerne ligeså!

    SvarSlet
    Svar
    1. ;-) Tak Mette, jeg er virkelig også glad for dem!

      Slet
  7. Smukke omgivelser :)
    Jeg er vild med støvlerne - Og i øvrigt også frakken og tørklædet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida, det er faktisk mine svigerforældres indkørsel, men der er så meget natur omkring deres hus! :-)

      Slet
  8. Hvor ser du skøn - og glad ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sara:-) Jeg var jo nødt til at smile lidt, når nu jeg havde lokket den stakkels mand med ud:-)

      Slet
  9. Den er godt nok pæn din frakke. Jeg falder altid for de sorte, men den her er godt nok fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene, det er også noget af det ældste tøj jeg har, som jeg stadig er glad for! Jeg synes nemt at en sort frakke kan blive så "tung", og jeg er næsten altid sort på benene om vinteren, så grå eller navy er perfekt synes jeg:-)

      Slet
  10. Super lækkert outfit. Den jakke er simpelthen så fed! Kan godt forstå, at du lige skulle flashe dine nye sko - de er også vildt flotte :-)

    SvarSlet
  11. Lækker lækker frakke og vejret er jo mildt og dejligt for tiden, altså her i København :o) Du ser skøn ud og dejligt manden kunne lokkes ;o)

    SvarSlet
  12. Du har en lækker stil - fine billeder og lækkert tøj. Støvlerne er bestemt fede, godt du beholdte dem!

    SvarSlet