søndag den 13. januar 2013

Weekendlykke







Jeg har haft besøg af gode (blogger)veninder, og sådan et selskab bliver man helt høj! Vi har bare så mange ting til fælles, ikke kun at vi er bloggere! Så samtalerne kunne være fortsat til den lyse morgen, men lidt nattesøvn er trods alt også nødvendigt:-)
I formidaggs var jeg ude i sneen med Sylvester, lige hvor vi bor er der en lille bitte landsby, som er så idyllisk, at det nærmest giver indre ro:-)

God søndag derude:-)

P.S. jeg spiser rester af den lækre kage i dag, tak Ida

18 kommentarer:

  1. Tak fordi du lagde hjem til en dejlig aften :)

    SvarSlet
  2. Ser så hyggeligt ud :-)
    Og den der kage.. kan man mon finde en opskrift et sted. Den ser syndigt god ud.

    SvarSlet
  3. Lækre billeder!

    Tag et smut forbi min blog, jeg har en fed konkurrence kørende om et dejligt gavekort!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
  4. Det ser vel nok hyggeligt ud!!

    SvarSlet
  5. Hvem der bare boede lige om hjørnet fra dig igen! Ser dejligt ud:)

    SvarSlet
  6. Hvilken fed trøje den sorte! Hvor er den fra???

    SvarSlet
  7. Tak fordi du lagde hus til vores hyggelige komsammen!

    Jeg var slet ikke klar over klokken var så mange, men sådan er det jo når man er i dejligt selskab;)

    SvarSlet
  8. Årh, hvor dejligt. Gode veninder er guld værd - nogle veninder der kommer med kage, må man heller ikke kimse af :)

    SvarSlet
  9. Hvor ser det bare hyggeligt ud! Fandt din skønne blog via Julia, og glæder mig til at følge dig fremover:0)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  10. Den kage der .... :) Den ser godt nok lækker ud! :)

    SvarSlet
  11. 100% lykke! Jeg havde endda fantom tømmermænd imorges?! Vi må snart give den hele armen for alvor.

    SvarSlet
  12. Det lyder da dejligt. Skønt hvordan bloggen har uventede aspekter:)

    SvarSlet
  13. Skønne billeder Ninna! Hvor ser det bare hyggeligt ud. Både aftenen med pigerne og en tur i sneen.
    Vi har fået en del sne i dag, så glæder mig til, at kælke med Fleur i eftermiddag.

    KH

    SvarSlet
  14. Ser ud til at ha' været en skøn aften..:) Men nu var det jo bestemt også godt selskab.. Her satser jeg også på en tur ud i sneen med tøserne i eftermiddag... Ren (børne)lykke:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  15. Meget skøn landidyl!! Åh hvor jeg drømmer om at bo sådan et sted!

    SvarSlet
  16. Nå, det var dig som skulle spise Idas kage... har lige siddet og beundret den i hel figur ovre hos hende! Jeg er misundelig!
    ; )

    SvarSlet