søndag den 20. januar 2013

Winther Party




I går var jeg til Winther Party med mit arbejde, og jeg fik endelig en mulighed for at flashe min nye smokingjakke:-) som jeg jo vandt her! Jeg er simpelthen så glad for den!
Jeg var ikke i humør til "det store skrud", og synes faktisk at smokingjakke og pumps var "rigeligt"!
Der er flere der har spurgt til den pink læbestift, den er fra YSL og hedder nr. 19!

Jeg har piftet den flotte hængelås og min skulder op med lidt pip, og skuret har S pyntet med snebolde til ære for Jer;-);-)

Kan I have en dejlig søndag:-)

Smokingjakke -  Whiite
T-Shirt - Isabel Marant
Jeans - JBrand
Pumps - Ganni

27 kommentarer:

  1. Piiift! Hot mamma! Kæft du ser godt ud, Ninna. Jakken klæder dig så godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej okay, jeg bliver da helt flov nu.... TAK sødeste Julia:-)

      Slet
  2. Hold nu k..., hvor ser du godt ud!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Rødme rødme... Tak hvor er det sødt sagt Ulla;-) <3

      Slet
  3. Øj, hvor ser du godt ud - det var da virkelig heldigt at vinde sådan en jakke! Og elsker de sko!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej men jeg er simpelthen også så glad for den:-) Og tak Lisbeth:-) Skoene er en drøm at gå i...

      Slet
  4. Hvor er du flot! :D Er helt vild med dine pumps! Gid jeg ikke var så høj i forvejen - ville blive en halv meter højere end de andre tøser, hvis jeg tog sådan nogle på i byen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det er mega flot med meget højde:-) Men man skal selvf føle sig godt tilpas i det, ellers nytter det ikke noget! De er ellers helt fantastiske at have på:-)

      Slet
  5. Med pip på skulderen fik du måske også en lille fjer på ;P Du ser laber ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha, ja det kunne man nemt tro:-) Men jeg kørte, så kun et lille bitte glas vino til maden!

      Slet
  6. Hvor klæder den jakke dig bare fantastisk :o) Er nu endnu mere misundelig over det ikke var mig der løb med den ;o) Jeg vælger altså altid at se ca sådan ud når jeg skal ud, blazer stramme jeans, stram top og høje hæle. Det gælder om at føle sig godt tilpas når man er ude til fest :o)
    Du er super hot....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katja, der lå også et vist forventningspres på den jakke:-) Jeg følte mig faktisk også ret godt tilpas i tøjet, selvom jeg bestemt heller ikke går af vejen for kjoler og glitter:-)

      Slet
  7. Fedt! Den smokingjakke er da for fed, og du har stylet den helt rigtigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida, jeg synes også det var rigtigt med jeans til, især når det er en smokingjakke... Ellers kan den godt blive for højtidelig!

      Slet
  8. Det var godt det var dig, der vandt den jakke Ninna. Den er som skabt til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det var sgu sødt sagt Mette <3, pardon my french:-) Jeg kan også godt sige dig, at jeg er glad for den:-)

      Slet
  9. Kæft hvor er du lækker! Er det ok at jeg tager en smule af æren?:) den klæder dig meget bedre end mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. En STOR smule af æren.... og helt flov bliver jeg, rødme:-) Tak Anne, og tak tak tak for jakken:-)

      Slet
  10. Super stylish, den er bare så lækker til dig! Skønt med sne og pip, ser skønt ud! Håber det var en fantastisk aften

    SvarSlet
  11. Piiifft, hvor er den jakke dog bare lækker - og du ser brandgodt ud! :)

    SvarSlet
  12. Hvor ser du godt ud - lækkert outfit.. Igen igen;)
    Håber aftenen og weekenden var lige så dejlig..
    KH

    SvarSlet
  13. Du ser vildt godt ud, Ninna! Og props for den flotte læbestift. Jeg er lidt en tøsedreng på det område og ender altid med neutrale (og kedelige, ærligt talt ;)) farver på læberne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ditte:-) Det er altså også først efter jeg er blevet "voksen" at jeg tør det med farvet læbestift:-)

      Slet