lørdag den 2. februar 2013

Havnen










Vi har nydt solen og set på skibe på havnen i Århus i dag. Vi har også været en lille tur rundt i gaderne i min ynglingsdel af byen, og blandt andet beundret de smukke stole hos DaCapo i Borgergade! Jeg er helt vild med den gule version!
Jeg slapper af med min familie og nyder lidt ro og fred ovenpå en lang uge, med blandt andet en tur til messen i København.
Jeg pønser på lidt make up punge der kommer til salg snarligt, så hold endelig øje hvis det har interesse:-)

Frakke fra COS (gammel)
Læderjakke fra Muuba (gammel)
Strik fra H&M
Jeans fra JBrand
Støvler fra The last Conspiracy
Solbriller fra H&M

Sylvester har flyverdragt på fra Didrikson og hue fra mormor.nu

P.S. jeg kunne virkelig godt bruge et tip til en god læbepomade, mine læber er helt færdige af den her frost!!! Så gode råd modtages med kyshånd:-)

20 kommentarer:

  1. Kan varmt anbefale enten Dermalogica lænepomaden eller en "sukker læbestift/pomade" fra Jane Iredale :o)
    Mvh
    En af dine faste læsere Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for tip Birgitte, og tak fordi du læser med:-) Rigtig god weekend:-)

      Slet
  2. Ninna, jeg anbefaler Rosebud's salve. Den kan købes i de fleste Matas-butikker eller på fx. nicehair.dk.
    Den er fugtgivende og har en dejlig blød konsistens. Jeg bruger den hver morgen og aften og jeg har aldrig tørre læber!
    - Fås i tube og i dåse. Kan anbefale tuben og med neutral "smag"/duft (men findes også med mint og jordbær).

    God jagt :)
    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for tip:-) Jeg må hellere få prøvet lidt forskellige med alle de gode bud der er kommet:-)
      Jeg cykler til og fra arbejde, og kan virkelig mærke at det sætter sine spor i ansigtet, så der skal gode midler til:-)

      Slet
  3. Jeg vil helt klart anbefale EOS læbepomaderne :-) De er økologiske og uden parabener. Og de har en lille snert af duft(5 forskellige). Jeg bruger selv den gule der dufter lidt af citron :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor køber man dem henne? Og tusind tak for tip:-)

      Slet
    2. Matas har dem :-) Og jeg har desuden købt dem på tilbud hos billigvoks.dk. Prisen hos Matas er 80 kr.

      Slet
  4. Super gode billeder. Er vild med dine solbriller :-). Uh, den butik ser vildt spændende ud og er enig om stolene - de er godt nok pæne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katrine:-) Ja, jeg er faktisk også glad for solbrillerne! Jeg mistede mine RayBan i efteråret, og har købt de her indtil jeg får råd til et par nye igen, men jeg er faktisk blevet ret vild med dem:-)

      Slet
  5. Jeg havde utrolig svært ved at finde en læbepomade, der virkelig kan klare frostens skarpe grader. Jeg bruger NUXE Rêve de Miel Lip Balm, som er en pomade, som sliber læberne og bombadere dem med fugt.
    Den er intet mindre end fantastisk og koster 125kr i matas. Jeg har brugt min hver aften og den holder ca.1 år (+/-).

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har tidligere brugt olier fra NUXE, som jeg var ret vild med, så jeg vil bestemt overveje deres Lip Balm:-)

      Slet
  6. Er også vild med flere af de ovenstående læbepomader, men denne vinter har jeg købt Decubals Lips & Dry Spots Balm, som jeg synes er virkelig god. Uden parabener, farvestoffer og parfume, i tube og ikke specielt dyr. Mener jeg gav 59.- for den på apoteket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tube lyder godt, jeg er nemlig ikke sååååå glad for krukker! Det er så besværligt;-) Tak for tip:-)

      Slet
  7. Skønne billeder. Det ligner, at I har haft en dejlig dag i familiens skød. Men vi savnede dig nu :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var SÅ tiltrængt med sådan en dag her, men jeg har også lige sendt Jer et par tanker;-) I er jo pokkers godt selskab:-)

      Slet
  8. Avène cold cream lip læbepomade er lækker i konsistensen, uden parabener og min yndlings. Kan købes på apoteket :)

    SvarSlet
  9. Ser ud til at have været en rigtig dejlig dag, lørdag på den helt rigtige måde :-) Kan anbefale Tromborg lip cure, Decubal lips and dry spots balm eller Nuxe reve de miel lip balm. De er rigtig gode, fugtgivende og plejende her i vinterkulden. Vigtigst af alt er de ikke så vandede som mange andre læbepomader, som fx. Rosebuds.

    SvarSlet
  10. Rosebud salve ! Den er virkelig universal. Kan bruges til alt fra rød babynumse, til formning af bryn, og til tørre læber. Den er altså virkelig god !

    Dejlige billeder. Vi var lige en tand længere ude (lystbådehavnen) i dag - skønt vejr, pæn dag i Århus i dag :)

    SvarSlet
  11. Ååårh! Bliver helt nostalgisk, når jeg ser dine billeder fra havnen - og kommer helt til at savne min gamle hjemby - ikke mindst latinerkvarteret :-)
    Jeg har holdt en pause fra den, men sværger nu igen til eight hour cream fra Arden!

    SvarSlet
  12. Kom lige forbi din blog - og er VILD med den! Jeg kigger gerne forbi igen..
    Jeg kan varmt anbefale Indento LIP, fås i Føtex og Bilka. Et produkt uden vand, hvilket holder læberne fugtige og lækre LÆNGE - og så til fornuftige priser, så selv den studerende kan være med :)

    SvarSlet