mandag den 18. februar 2013

Random facts



På IG kører der en "fortæl 5 random facts om dig selv" for tiden! Jeg synes det er SÅ sjovt og hyggeligt at læse om andre, og få tilfredsstillet nysgerrigheden lidt:-) Jeg er også selv hoppet på, og fik helt lyst til at fortsætte på bloggen!

Her kommer de 5 fra Instagram og et par stykker ekstra:-)

1:Jeg er VILD med dyreprint. Billedet ovenover er cirka 10 år gammelt, og sådan gik jeg i byen hver weekend, med et par DICO bukser og Nike air max sneakers til.
2: Det var også dengang jeg levede min vilde ungdom, og boede i Spaninen og arbejdede som bartender.
3: Jeg tog kørekort i giga buffalo plateau sko, og synes min kørelære var så irriterende når han bad mig tage dem af;-)
4: Jeg elsker at blive ældre, og ville ønske at jeg havde haft lidt mere indre ro da jeg var yngre.
5: Jeg mødte min mand i byen, han var på arbejde som dørmand;-) Han arbejdede som dørmand i flere år mens han læste!
6: Jeg har altid vidst at jeg ville være tøjdesigner. I 7. klasse lavede jeg en projektopgave om Chanel, og  jeg SKAL have en Chanel taske engang i mit liv:-)
7: Mine forældre mødte hinanden på en højskole engang i 70'erne og er stadig gift.
8: Da jeg var i starten af 20'erne arbejde jeg en hel sommerferie som grønt cykelbud. Jeg har altid været vild med at cykle, og havde som barn en hemmelig drøm om at blive cykelrytter. I dag ville jeg ønske jeg havde tid til at gå til spinning, det er den fedeste form for sport der findes;-)
9: Jeg er en rigtig tryghedsnarkoman, og kan stadig som voksen få rigtig meget hjemve.
10: Min blog er lige akkurat fyldt 2 år, og jeg har ikke engang opdaget.... Jeg vil nu gå i tænkeboks om på hvilken måde jeg kan fejre det!!...

Har I nogle sjove eller særlige random facts om Jer selv???

10 kommentarer:

  1. de er så hyggelige at læse på IG. Jeg har ikke lavet en endnu. Skal vist lige tage mig sammen omkring det!
    Sjovt nok havde jeg overvejet at lave et indlæg på bloggen ala det her inden dillen begyndte at køre, for jeg synes måske "jeg" er lidt for usynlig på bloggen på det personlige plan. Men jeg kan sige at jeg også er kæmpe tryghedsnarkoman og kan allerbedst li' at sove i min egen seng. Når vi er ude og rejse skal jeg helst lige ha' en enkelt nat på det nye hotel før jeg føler mig tryg.

    SvarSlet
  2. Så sjovt at læse de forskellige facts på instagram og nu også i en udvidet version her på bloggen. Dejligt - flere af dem tak:-)

    SvarSlet
  3. Sjovt med fem random facts mere. :) Jeg synes også det er forrygende læsning - for hvor ofte er det egentlig man lærer om finurlige og ubrugelige facts om andre mennesker, men det er med til at give sjove, skæve facetter. :)

    SvarSlet
  4. Hvor hyggeligt med facts - og sjovt med et billede af ældre dato... Og hvor kan jeg huske de t-shirts! :)

    SvarSlet
  5. Åååååh DICO bukser, får totalt flashback :-)

    SvarSlet
  6. Synes også det er så hyggeligt at læse folks random facts :) Jeg hiver den også over på bloggen - god ide.

    SvarSlet
  7. Altid hyggeligt at vide lidt mere om dem "bag billederne".
    Som sjov random fact kan jeg fortælle, at mit navn betyder hav, og at jeg er gift med en officer fra Søværnet :)

    SvarSlet
  8. Den med Buffalo støvlerne grinede jeg meget over. Jeg var postbud en overgang mens jeg læste og brugte kun mine Buffalo støvler, selvom jeg blev kærlig mobbet med dem af de gamle postbuds :-) jeg leger også med på min blog byromby.blogspot.dk. Kh Lone

    SvarSlet
  9. Altid sjovt med sådan nogle random facts om andre :)

    SvarSlet
  10. Tak:-) Jeg deler også facts på min blog. Kh K

    SvarSlet