søndag den 10. februar 2013

Se min vest


Læg venligst ikke mærke til hængelåsen!!



Selvom jeg ikke har noget shoppebudget i februar (som i at der står 0 kr. på det), så kunne jeg simpelthen ikke holde ud, at denne her vest ikke var min! Så nu er den det, og jeg er vild med den. Den er fra Selected, og den holder bare max.
I går brugte jeg den som overtøj, det var så faktisk temmelig dumt, da jeg nærmest frøs min r.. af! Indtil det bliver lidt varmere, så vil jeg bruge den indenfor i stedet for en cardigan.

Rigtig dejlig søndag:-)

(Jeg må virkelig prøve at komme lidt længere væk fra matriklen når jeg tvinger Kim til at tage billeder! Jeg er ved at være ret træt af at se på det grå skur!!)

21 kommentarer:

  1. Super lækker vest - heldige dig! Og ved du hvad, man ser slet ikke skurret, når modellen er så fin og sød at se på:0) Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ellers godt nok sødt sagt, tusind tak Louise;-)

      Slet
  2. Eii Ninna- den er helt vildt fed!! Den er lige dig...

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK, jeg var også helt forelsket da jeg så den:-) Du må ind og prøve den;-)

      Slet
  3. Den vest er super sej! Sommetider er man bare nødt til at slå til, når det helt rigtige dukker op. Du ser skøn ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er man bare, og så må sparegrisen slagtes;-) Støvlerne er fra Zara, jeg købte dem lige før jul, men de er vist udsolgt! De har nogle lignende fra Ganni, som har en lidt lavere hæl, lige noget for dig Ida:-) Jeg mener jeg har set dem hos YHS

      Slet
  4. PS. Hvad er det for nogle seje støvler?

    SvarSlet
  5. Altså nogle ting er værd at bryde et shoppestop for :)

    SvarSlet
  6. Du ser nu ellers godt ud. :)

    Jeg er imponeret over at Kim gider tage billeder. Det er mere end Karsten gør, så jeg kan godt overleve at se på et gråt skur. ;)

    Hviket billedredigeringsprogram har du btw brugt til effekten med pilen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maiken:-)
      OG ja, jeg er egentlig også ret imponeret over ham, han er en god bloggermand;-);-) Det er altså heller ikke altid han er lige medgørlig...
      JEg bruger picmonkey, det er vildt godt synes jeg-) Når jeg laver tøjcollager bruger jeg photoshop

      Slet
  7. for f*nden hvor ser du dejlig og skøn ud Ninna! FED vest, passer perfekt med din læderjakke!

    SvarSlet
    Svar
    1. TAAAAK søde Mille:-) Ja, et godt men MEGET koldt match i disse dage;-)

      Slet
  8. Kan godt forstå, at du ikke kunne lade den hænge. Den er vildt fed og især som du har stylet den med læderjakke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katrine:-) jeg tror faktisk også at jeg bliver ligeså glad for den som en slags cardigan til indenfor... den kan bare alt:-)

      Slet
  9. Ej hvor er den sej!! Den ville jeg virkelig også gerne eje :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må en tur i Selected Ida:-) Det er et køb man ikke kommer til at fortryde:-) God søndag, og tak for altid søde kommentarer:-)

      Slet
  10. FED vest. Den ville også passe godt over min læderjakke!

    SvarSlet
  11. Den vest er lige dig Ninna, du ser brandgodt ud! Og hængelåsen matcher endda i farven ;-)

    SvarSlet
  12. hvor er den feeed den vest!!

    SvarSlet