lørdag den 9. marts 2013

Black Swan





Kan I  kende banankagen??


Jeg har haft besøg af Line, der er sælger for det nye danske mærke Black Swan. Måske kender I det allerede? Ellers kan jeg helt kort sige, at det er lækkert basistøj i TOP kvaliteter til rigtig gode priser. Damerne der designer mærket kan I læse mere om her. Jeg synes de er lykkes rigtig godt med det, der er en helt klar og tydelig vision for mærket, og der var faktisk mange ting jeg kunne ytre mig om, fordi jeg generelt bare har mange meninger om tøj;-)
MEN helt ærligt, så synes jeg personligt det kan blive lidt tungt at læse om tøj. Jeg vil meget hellere se det og røre ved det. Og det indbyder sådan en shoppeaften altså virkelig til. Jeg har aldrig holdt et "homeparty" før, og var mildt sagt spændt på om projektet holder! Men det synes jeg faktisk det gør. Især fordi det er mærke hvor alle ville kunne finde mindst 1 ting de kan lide. Det er gode priser og materialer, og farverne er holdt helt enkelt til grå, sort og en lille kontrast.

Jeg forelskede mig især i 2 ting, som jeg glæder mig til at hoppe i og vise her på bloggen. Man kan i øvrigt også se (og købe) hele kollektionen på webshoppen lige her.

Hvis du selv har fået mod på at holde en shoppeaften og bor i nærheden af Århus, så kontakt Line på hendes mail: line.a@blackswanfashion.com eller tlf nr (efter kl.16) 22 76 46 56
Bor du andre steder, så kig på listen her, der er nogen i hele landet:-)

Jeg har modtaget produkter fra Black Swan i forbindelse med indlægget. Meninger, ord og billeder er mine helt egne.


P.S. Jeg har været syg de sidste dage, så jeg er blevet lidt forsinket med min give away. Jeg trækker en vinder senere i dag:-)




10 kommentarer:

  1. Det mærke skal da helt klart tjekkes ud :-) sjovt koncept med at sælge på homeparties....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det virker lidt gammeldags på en måde, men det var simpelthen så hyggeligt!:-)

      Slet
  2. Jeg skal faktisk have besøg af Line næste lørdag, så nu glæder jeg mig da kun endnu mere :) Har også et par ting på min indre liste, jeg helt klart skal have tjekket ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det glæder jeg mig til at læse om:-) SÅ lækkert tøj, du kan godt glæde dig:-)

      Slet
  3. Det ser hyggeligt ud, selvom jeg faktisk har lidt en homeparty aversion. Måske det bliver bedre når det er tøj til en selv??

    Mærket kender jeg ikke, men tøjet ser absolut ud til at være fint. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har aldrig prøvet at holde et, ej heller været deltager! Men det var en rigtig god oplevelse, og noget jeg sagtens kunne gøre igen!

      Slet
  4. Glæder mig til at se hvilke styles, du har forelsket dig mest i Ninna.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de kommer forhåbentlig snart med posten:-)

      Slet
  5. Det er da smart tøj?
    Har I planer om en give away?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig vildt smart! god ide med give away;-)

      Slet