fredag den 29. marts 2013

Fødselsdagsønsker


Om en lille måneds tid har jeg fødselsdag, og det er skam ikke for tidligt at få sendt nogle ønsker ud i universet;-) Det her er den realistiske ønskeliste, drømmeønskerne, såsom Rolexur, Chaneltaske og Safariferie i Afrika skal jeg skåne Jer for:-)

//Stelton Termokande
//RayBan Meteor Solbriller
//Royal Copenhagen Flora skål
//Brandts Indoor Kelimpude
//Daisy Copenhagen æske
//Ikea opbevaringsmøbel
//Royal Copenhagen Hvidriflet skåle i alle størrelser

(Nå ja, og et gavekort til bogkasser i trævarerne ville heller ikke være tosset! Hvis nu der var nogen der kunne finde på den slags!!!)

Jeg mistede mine RayBan Aviator solbriller i efteråret, og er stadig ikke helt kommet mig over det:-( De  blev nuppet fra bilen, da den helt kort stod ulåst! Jeg vil gerne have et par igen, men jeg synes faktisk også Meteor modellen er top lækker!!
Opbevaringsmøblet fra IKEA er jeg simpelthen nødt til at eje på et tidspunkt, det er perfekt på arbejdsværelset!

13 kommentarer:

  1. Jeg kendte ikke denne model Ray Ban, men de ser super klædelige ud, og med et dejligt klassisk (Ray Ban'sk) udtryk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes de er SÅ seje, og er faktisk blevet mere og mere varm på dem:-)

      Slet
  2. Arh, fine ting. Jeg har også snart fødselsdag, så dejligt med lidt inspiration til gode ønsker ;o) Håber du får Ray Ban solbrillerne. Jeg ELSKER mine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak:-) Dejligt at jeg kan inspirere lidt:-) Jeg krydser virkelig også fingre for solbrillerne

      Slet
  3. Åh jeg elsker også ikea kommoden, men jeg har bare ikke rigtig noget at bruge den til, må virkelig lægge hovedet i blød, for det kan da ikke passe at man ikke kan finde et formål til sådan en

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal bruge den til syting, sytråd, papirting, fotos der ikke er kommet i album og en masse andet:-)

      Slet
  4. Smukke ting! Kunne egentlig bare kopiere din ønskeseddel men der er meget lang til jul og har lige haft fødselsdag ... Har i øvrigt problemer med at kommentere via bloglovin, irriterende :/)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er fine sager:-)
      Jeg har ændret mit kommentarfelt pga massiv spam:-( Man skal være logget ind med sin google konto for at kommentere nu

      Slet
  5. Jeg har Ikea møblet, er så glad for det. Det passer perfekt under bordet i mit kreahjørne - og så er det pænt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen der er ingen vej udenom, jeg MÅ have det:-)

      Slet
  6. Fine ting! Synes solbrillerne er super fede. Sidder lige og konkluderer, at jeg måske har fortjent nye solbriller til denne sæson... ;-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg bestemt du har;-)

      Slet
  7. De solbriller gad jeg også godt eje :-) Sikken en sød blog du har - og fint tæppe!

    SvarSlet