mandag den 4. marts 2013

Give Away


Min blog fyldte 2 år for et par uger siden, og jeg har slet ikke haft tid til at fejre det! Jeg ville egentlig gerne have skaffet Jer en vild give away, men tiden har ikke lige været til det!
MEN en lille ting kan en af Jer vinde, nemlig en make up pung (som jeg selv har lavet), og jeg håber meget at alle Jer dejlige læsere har lyst til at være med:-)

Læg en kommentar med din mailadresse til indlægget her, og så finder jeg en vinder på fredag efter kl 20.00

(og hvis nogen skulle have lyst til at linke er de naturligvis meget velkommen til at bruge billedet)

143 kommentarer:

  1. Ihh - den her er da rigeligt vild! Og tillykke med blog-fødselsdagen :0)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de to år!

    Jeg er så glad for min makeup pung at jeg er overbevist om at jeg SAGTENS kan bruge en mere fra din hånd. :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en smuk sag, den er jo alt for lækker.

    Christina,
    christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg ville elske at vinde:) Og stort tillykke, Ninna!

    SvarSlet
  5. Tillykke med de 2! Jeg vil supergerne vinde:-)

    SvarSlet
  6. Er helt vild med dine make-up punge - så den vil jeg gerne vinde

    camilla@frumillascupcakes.com

    SvarSlet
  7. Juubiiiii - jeg håbede efter at have set den på insta- uf den er fin og jeg krydser frem til på fredag at jeg er den heldige. Den passer perfekt til min Leo-musthave-craving;) tillykke med bloggish

    SvarSlet
  8. Tillykke med de 2 år :-) Det er helt klart noget der skal fejres.
    Jeg vil elske at vinde denne skønne pung... Den vil passe så fint til mine nye leo sko, som jeg gerne skulle få en af dagene... (Ja, dem kender du jo :-))
    Karina

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare fed!!! Håber jeg bliver den heldige :-)
    Kh. Marlene

    SvarSlet
  10. Åhhhh... hvor er den smuk. Fredag den 8. marts fylder jeg 40 år OG skal giftes. Det ville være en dejlig fødselsdags-/bryllupsgave:)

    Mange hilsner
    Metteross@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg vil meget hellere vinde en lækker ting, du selv har lavet - så som denne makeup pung. Den er rigtig lækker. Kram til dig...giver det mon lidt ekstra held med kram? Ha ha ;O) Betina

    SvarSlet
  12. Jeg vil meget gerne deltage :)

    SvarSlet
  13. Tillykke med 2 års dagen...og hvor vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  14. Den lækre makeup pung må gerne rumme mit "grej" når jeg rejser til Paris om 10 dage

    SvarSlet
  15. Nøj hvor vil jeg gerne vinde den! Mangler så meget en make-up pung og sad så sent som i går og talte mig selv fra at købe en hos dig - økonomien er desværre ikke til det lige nu, men man har jo lov til at drømme :)

    SvarSlet
  16. Hvor er du altså dygtig! Og tillykke med 2 års dagen. Jeg vil vildt gerne vinde!

    SvarSlet
  17. Jeg er meget gerne med :-) Og tillykke!

    SvarSlet
  18. Wow den vil jeg vildt gerne vinde :) Den er så flot.

    SvarSlet
  19. Tillykke med de to år :) jeg vil selvfølgelig gerne deltage om den! :)

    SvarSlet
  20. Eej hvor lækkert. Den kunne jeg vildt godt tænke mig :) Og tillykke med bloggens to års fødselsdag!

    /Stine
    mereglimmer@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne være med.
    Tillykke med bloggen. :)

    SvarSlet
  22. Den vil jeg gerne vinde!!

    Maria - uden blog men med mailadresse :-)

    Maria_ha83@yahoo.com

    SvarSlet
  23. 10løkke med følleren..:-)

    Super Nice pung
    Linda@chylenski.dk

    SvarSlet
  24. Tillykke med de 2 år! Glæder mig fortsat til at følge med i fremtiden..

    Mvh. Cecilie - ceciliedgormsen@gmail.com

    SvarSlet
  25. Tillykke med det - hvor er den bare fin. Den skal da sendes til Fyn, skal den :-)

    bettinakyhn@gmail.com

    SvarSlet
  26. Tillykke! Den vil jeg da gerne vinde :-)

    idapersson84@hotmail.com

    SvarSlet
  27. åååhr jeg krydser fingre for at jeg er den heldige vinder!!

    SvarSlet
  28. ups glemte min emailadresse

    Katjasobczak79@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Så fin give away! Lige sådan en lækker sag kunne jeg virkelig godt bruge :)

    SvarSlet
  30. Den er virkelig flot! :) enmorsdagbog@gmail.com

    SvarSlet
  31. Den er SMUK - og det går pludselig op for mig at jeg har alt for lidt leo-print - og leo må man aldrig gå ned på ;)
    Stort tillykke med blogfødselsdagen

    SvarSlet
  32. Tillykke med de to år ; ) Jeg har også lige rundet mit første år, men ikke nået at fejre det heller..... jeg vil rigtig gerne være med i din give away og jeg har lavet et link til din give away på min blog... som en lille fødselsdagsgestus ; )

    SvarSlet
  33. Den er fin!! Jeg krydser fingrer! :-)

    SvarSlet
  34. Uhhh stort tillykke jeg ville elske at vinde :-)

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  35. Tillykke med de to år :-) pungen er så fin!
    sabine.rez@gmail.com

    SvarSlet
  36. Selvfølgelig er jeg med, den er jo super, super fed!! :)
    KH

    Og STORT tillykke

    SvarSlet
  37. Virkelig lækker sag! Krydser fingre, og håber på at jeg er den heldige :)

    camillatj@live.dk

    SvarSlet
  38. Tillykke! Leo-print er nok en af mine store svagheder, så jeg krydser fingre :)

    dyveke.l(at)gmail.com

    SvarSlet
  39. Tillykke med de 2 år. Jeg ville elske at vinde den smukke pung :-)

    Mvh. maria1nedergaard@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg har ønsket mig en af dine makeup punge i lang tid... så jeg ville blive så glad.

    SvarSlet
  41. Tillykke med bloggen! Jeg vil rigtig gerne vinde din fine make-up pung:-)

    lone_ibsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  42. Åååhh jeg håber jeg er heldig!
    (faarkroghelle@gmail.com)

    SvarSlet
  43. Tillykke med de 2 år :O) vil elske at vinde denne flotte make-up pung. JEG HAR BRUGT MIN SORT/HVIDE SOM GÅ I BYEN TASKE :O)Ups.. capslock var lige på ;o)
    katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Gid jeg er den heldige - elsker leoprint.

    Rikkemadsen82 (a) gmail (.) com

    SvarSlet
  45. Jeg er selvfølgelig også med søde Ninna!

    Leomaniaen er over os;)

    SvarSlet
  46. Tillykke!! mettechristensen88@gmail.com

    SvarSlet
  47. Er du vimmer, det her er da også den perfekte give-away! Hip hip og hurra til/med bloggen!

    SvarSlet
  48. Tillykke med de 2 år��Jeg kan også nemt bruge en makeup pung mere- de er så flotte!
    Kh tanjatvedergaard@gmail.com

    SvarSlet
  49. Åhhh, den vil jeg virkelig gerne vinde!! Den er SÅ pæn :)

    ida_fashionlab@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Tillykke med de 2 år Ninna :) Og synes altså at det er en ret lækker præmie og den må meget gerne komme hjem til mig! :D

    SvarSlet
  51. Åhh jeg håber det bliver mig mig mig :)

    Hilsen Ane (aneleth@gmail.com)

    SvarSlet
  52. Woaw den er fin - er så tosset med Leo at jeg snart skal tale med nogen :-)

    Hilsen Louise

    Louiseoest@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Hej Ninna og tillykke med bloggen :)

    Jeg vil altså mægtig gerne vinde denne lækre leosag. Den jeg købte af dig, er jeg bare så glad for og jeg bruger den hver dag som pung/clutch. Det kunne være så fint at have en at skifte lidt med.

    X'er fingre

    SvarSlet
  54. Tillykke! Hvor er den fin <3

    SvarSlet
  55. Stort TILLYKKE med de 2 år <3
    Fantastisk fin make up pung - håber jeg bliver den heldige!

    /Nina - sophiavandasverden@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Selvfølgelig har jeg lyst til at være med. Det er en fantastisk lækker leosag og jeg mangler faktisk i den grad en fin make up-pung.

    Stort TILLYKKE med de 2 år. Jeg følger gerne med i 2 (eller flere) år endnu :)

    SvarSlet
  57. Den er da lækker! Og tillykke med de 2 år :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  58. Tillykke:)!!! Jeg gad virkelig godt vinde sådan en lækker sag, så jeg prøver mit held. Carina, cvesterager@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Tillykke med de 2 år! Jeg vil vildt gerne vinde den fine pung, er så glad for den jeg allerede har i lilla leo.

    SvarSlet
  60. Hejsa

    Den ville jeg super gerne vinde. Tillykke med de to år :-)

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  61. Tillykke med de to år! Håber jeg bliver den heldige – synes den er helt fantastisk. :)

    SvarSlet
  62. Jeg vil da også meget gerne være med; Nyder virkelig at følge med herinde.

    SvarSlet
  63. Hvor er den fin - tillykke med de 2 år :)
    Hilsen Mathilde
    Missengustav@gmail.com

    SvarSlet
  64. Vild med leo, vild med quilt!
    Stort tillykke og tjubang med de 2 år.

    [maloukayser@gmail.com]

    SvarSlet
  65. Fiiiiiin make up pung. Måske man ville gøre mere ud af det der make up, hvis man havde så flot en pung at opbevare det i?!

    SvarSlet
  66. Den er bare så flot og tillykke med de 2 år

    SvarSlet
  67. Tillykke med de to år! Fin pung :-)
    manjalindgrenhansen@hotmail.com

    SvarSlet
  68. Sådan en kunne jeg godt lige bruge ;)

    F.iof@live.dk

    SvarSlet
  69. Det er virkelig en cool makeuppung slash minitaske ;-) den vil jeg blive meget glad for! Lidt coolness til hverdag og fest. Tillykke med bloggens fødselsdag!

    bywittrup@hotmail.com
    Christina Wittrup Frostholm

    SvarSlet
  70. Jeg er også med. Tak for en inspirerende blog!
    Kh Heidi

    SvarSlet
  71. Tillykke med fødselsdagen! ;-) Jeg er helt tosset med dine fine makeup punge, så jeg HÅBER, jeg vinder. :-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  72. Ææælsker leo - jeg krydser fingre til på fredag :o)
    Tillykke med fødselsdagen og rigtig god dag

    pernille-bang(a)hotmail.com

    SvarSlet
  73. Den er jo virkelig fed og elegant! Håååber!!

    Julie.ahlstroem@gmail.com

    SvarSlet
  74. Tillykke med bloggen! Så fin make up pung!
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  75. Åh bare jeg vinder!
    annaviktoria.f@gmail.com

    SvarSlet
  76. Tillykke med de to år!

    Håber jeg bliver den heldige ejer af den flotte make up pung!

    rannveig.albina(at)gmail.com

    SvarSlet
  77. Hvor er den stanglækker! Jeg er SÅ glad for den, jeg har købt af dig - bruger den til både make up, som pung, som mini-taske i den store taske med de vigtigste sager, og jeg har fået rigtig mange komplimenter for den :-) Så jeg må have mere og vil derfor gerne deltage i konkurrencen! :-) :-)
    Kh Julie
    julie.egemar@gmail.com

    SvarSlet
  78. Den er så fin. Den vil jeg meget gerne vinde!

    Malene _ schwartz(@)hotmail(.)com

    SvarSlet
  79. Jeg er totalt vild med leopard, så jeg vil krydse mine fingre alt hvad jeg kan for jeg håber jeg bliver den heldige :-)

    juliabsn @ hotmail . com

    Kh :-)

    SvarSlet
  80. Hjertelig tillykke med bloggen :)
    Jeg håber, den bliver min!
    anneje127@m6.stud.ku.dk

    SvarSlet
  81. Så fin altså !

    anetteand86@gmail.com

    SvarSlet
  82. Ligesom alle de andre Julie'r, håber jeg også :)
    jmh875@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Uh,, sådan en ville jeg forfærdelig gerne vinde!!

    Lise

    Lisedupont@hotmail.com

    SvarSlet
  84. Jeg synes jo det her er en vild give away, og vil super gerne vinde :-) Tillykke med blogfødselsdagen!

    SvarSlet
  85. Så fin, krydser fingre! Og tillykke med 2 års dagen:-)

    mariassol@hotmail.com

    SvarSlet
  86. Tillykke!
    Og hvor den lækker!

    nicolinepersson@hotmail.com

    SvarSlet
  87. Uha den er flot, jeg krydser mine fingre! Og tillykke til dig og bloggen :o)

    SvarSlet
  88. Den er da totalt viiiild! Den ville jeg gerne eje... Tillykke med blog-fødselsdagen!

    SvarSlet
  89. Uha den ville vække glæde hos mig :-D Stort tillykke med de 2 år.
    loneromby@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Jeg vil da gerne være med.. Er helt vild med dine fine punge! (:

    trinebg@live.dk

    /Trine

    SvarSlet
  91. Den er SÅ fin! Den måtte meget gerne finde vej hjem til mig ;-)
    Stort tillykke med bloggen!
    stinebay85@gmail.com

    SvarSlet
  92. Ihh hvor er den altså fin. Tillykke med fødsesldagen!

    Katrinestampe@gmail.com

    SvarSlet
  93. Den er så fin;)
    nieden@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Forår, makeuppung og så endda hjemmelavet og i leo-stof! MÅ.BARE.EJE.! :)

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  95. Happy Blog-B-Day!
    Vil meget gerne vinde den smukke pung.
    Molkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  96. Håber jeg er heldig :-)
    annetraeholt@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Dine makeup-punge er bare så super fine! Håber jeg vinder ;-)
    rarebirdlab@gmail.com

    SvarSlet
  98. Håber at være heldig. Super fin make-up pung!
    karstoft.annelouise@gmail.com

    SvarSlet
  99. Hold nu op hvor er den flot! Forårshilsner fra Anne
    Annekruse@hotmail.dk

    SvarSlet
  100. Den er lige noget for mig :-)
    Hilsen Gitte
    Gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  101. Uhhh den er lækker. Jeg vil nok bruge den som clutch.
    Gloevermose84@gmail.com

    SvarSlet
  102. Ihhhh hvor fint :-) stort stort tillykke!!!!
    Ville elske at vinde!!
    Vh Trine
    Put_trine@hotmail.com

    SvarSlet
  103. Åh hvor er den lækker! Krydser fingre;) stort tillykke med bloggen:)
    Mariatherese.pedersen@gmail.com

    SvarSlet
  104. Hvor er den bare smuk.... :-) Den ville jeg gerne ønske og vinde :-) så den kan holde styr på makeuppen på sminkebordet..
    Ohmann1702@hotmail.com

    SvarSlet
  105. Tillykke med toårs-dagen:) Den fine make up pung vil jeg gerne vinde...

    gittesnoerklerier@gmail.com

    SvarSlet
  106. Den vil mit make up gerne bo i;-)
    Ckoldtoft@yahoo.dk

    SvarSlet
  107. Ih hvor er den fin. Lige præcis sådan en står jeg netop og mangler.
    frk.mathilde@gmail.com

    SvarSlet
  108. Det er da en vild Give Away :)
    Den må hjertens gerne ende her hos mig!

    SvarSlet
  109. Ja tak jeg vil gerne vinde. Krydser...

    SvarSlet
  110. Jeg er ret vild med den leopung, så den må gerne komme hjem til mig :-)

    SvarSlet
  111. Stort tillykke med det :-) jeg har fulgt dig i et års tid og jeg hænger ved endnu! Det er en super inspirerende blog. Kh christina z , christina@jzz.dk

    SvarSlet
  112. Stort tillykke med blogfødselsdagen! Ku være SÅ fedt at være den heldige!

    SvarSlet
  113. Cool leo pung, den vil jeg gerne eje :)

    Hilsen Marlene ( Marlenekronborg@hotmail.com)

    SvarSlet
  114. Tillykke med bloggen :-) Skøn pung, jeg krydser finger ;-)
    Kit (mail: kitmalene@gmail.com)

    SvarSlet
  115. Tillykke med blogfødselsdagen :)
    Skøn skøn pung, den måtte gerne blive min :)

    Maria (mariabagh@hotmail.com)

    SvarSlet
  116. Tillykke med bloggen:-)

    maria (mariahummelmose@gmail.com)

    SvarSlet
  117. En lille taske mere kan man jo altid bruge ;)

    SvarSlet
  118. Stort tillykke - elsker at følge dig:) fed præmie!

    Carinahamiltorn@hotmail.com

    SvarSlet
  119. Den er jo fantastisk!!
    Krydser fingre for at den kan komme hjem til mig og bo :)

    sofievaupel@gmail.com

    SvarSlet
  120. Jeg mangler sådan en så håber jeg vinder:-) og tillykke!

    SvarSlet
  121. Jeg har i evigheder (og her snakker vi ÅR) ledt efter den perfekte makeup-pung og er kommet hjem med flere (mærkelige) i tidens løb.. Dog har ingen passet... Men nu ser jeg denne her og den ser jo faktisk perfekt ud! Jeg håber sådan at jeg vinder :)

    anna-anna-anna-anna@hotmail.com

    SvarSlet
  122. Det er da også en give away lige i bloggens ånd. Hurra for leo.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  123. Tillykke med de to. Vil elske at vinde din flotte make-up pung. Vh. Gitte
    gitte.horslund.mortensen@gmail.com

    SvarSlet
  124. Tak for fin blog.
    miethoeger@gmail.com

    SvarSlet
  125. Tillykke med bloggens 2 års fødselsdag :) Makeup-pungen ville passe perfekt til mine ting :)

    SvarSlet
  126. Selvfølgelig er jeg med, den er jo så flot. Tillykke med bloggen, altid en fornøjelse at læse med ;)

    maria@bondesen.org

    SvarSlet
  127. Tillykke med de 2 år:) sejt gået:) det er da bare en alt for lækker sag man kan vinde jeg er helt klart på:) min mail er: karina_stub@yahoo.dk
    Så skal der så eget krydses fingre:) hav en dejlig dag:)
    Mvh karina

    SvarSlet
  128. Ih, hvor er den lækker!
    candmorblog@gmail.com

    SvarSlet
  129. Tillykke med de 2 år
    Rigtig fin og sådan en kan man jo altid bruge :-)

    SvarSlet
  130. Stort tillykke med blog-fødselsdagen.

    Kh Mette mette1530@gmail.com

    SvarSlet
  131. Tillykke med de to år! Ih, hvor jeg håber på at vinde!

    Hilsen Bettina
    http://be-besign.blogspot.dk/?m=1

    SvarSlet
  132. Har fulgt deg trofast i nesten 2 år:-) til lykke,
    Merete.

    magabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  133. Tillykke med de 2 år! Din blog er så inspirerende. Jeg vil så gerne vinde :-)

    edita@dita.dk

    KH edita

    SvarSlet
  134. Hvor er den bare fin; tak for skøn blog.

    SvarSlet
  135. Stort tillykke med de 2 år. Krydser fingre for at jeg bliver den heldige;-)
    Mvh nikoline
    Smilyen@hotmail.com

    SvarSlet
  136. Stort tillykke med de 2 år...

    Venligst Lene

    lenefriborg(at)hotmail.com

    SvarSlet
  137. Ih den er fin -den gider jeg godt eje!

    dejligedage@gmail.com

    SvarSlet
  138. Tillykke med de to år :) Håber jeg vinder den fine makeup-pung.

    vibekeschneider@yahoo.dk

    SvarSlet
  139. Tillykkke med de 2 år. - Håber, at jeg bliver "the lucky one" ...
    Kh,
    Anne

    awl@nypost.dk

    SvarSlet
  140. Uhhh - lige på falderebet, men er da klar på en så fin pung. louiselebeck@gmail.com

    SvarSlet
  141. Åh jeg mangler lige præcis sådan én :)
    sille_henriksen@hotmail.com

    SvarSlet