torsdag den 21. marts 2013

Kom så forår

Det her vil jeg vildt gerne skyde foråret i gang i!! Det er ikke super trendy og foran i bussen agtigt, men min egen stil lige på kornet. Lidt råt, lidt etnisk og lidt sporty.

//Jakken og bukserne er fra Selected
//Sandaler fra COS
//Sweatshirt fra Zoe Karssen, set hos YouHeShe
//Tørklæde fra Zara

Skønt at der snart er påskeferie, jeg håber den kan stå på lidt andre ting end snerydning!!!


Og kom i øvrigt meget gerne med over på Bloglovin' og følg med:-)

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker dine tøj collager :-) De inspirere mig. Tak Ninna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birgitte,

      Det er jeg vel nok glad for at høre, tusind tak! Og tak fordi du læser med;-)

      Slet
  2. Hvor er den fine taske mon fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov ja, den glemte jeg! Den er også fra ZARA:-)

      Slet
  3. Sådan et outfit kunne jeg også sagtens føle mig hjemme i. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige shoppet sandalerne, jeg er spændt på om de er lige så fine i virkeligheden:-)

      Slet