søndag den 10. marts 2013

Leofusser




Jeg har slet ikke fået vist Jer mine nye sko! Jeg er ikke en first-mover, så det er først nu jeg tør kaste mig ud i en, for mig, helt ny skoform, nemlig loafers!!
De er ALT for lækre, det er som at have sutsko på, og så alligevel ikke! Og så med leopard og striber, ja der er ikke et øje tørt:-)
Jeg glæder mig til at vejret tillader bare tæer og 7/8 bukser, for så skal der luftes leofødder!

Jeg har købt dem her

P.S. Jeg har sat en masse til salg lige HER! Der er både make up punge, og lidt ting der er kommet til overs herhjemme! Kig endelig forbi og se om der er noget du kan bruge:-)

16 kommentarer:

  1. Wahuu, jeg skal også ha leoloafers! Og nogle af de blomstrede og og og...! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha, ja jeg vil også gerne have 1 af hver:-)

      Slet
  2. eeej jeg har lige flashet de her leobasser på en ønskecollage igår..måogsåejedem.dk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er SÅ lækre at have på fødderne!

      Slet
  3. Hvor er de smukke!
    Jeg har også lige købt et par loafers - de er nu "bare" sorte med nitter på :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det lyder nu ellers også ret så fint!

      Slet
  4. Man fristes næsten til at sige tillykke med købet! De er virkelig lækre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, det kan du roligt sige:-) Jeg er ihvertfald svært glad for dem!

      Slet
  5. Orv, de var godt nok fine! Jeg går også og tager tilløb til et par loafers :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må med på moden Ulla;-) De er for lækre på fødderne!

      Slet
  6. Årh, de er da også for FEDE!!

    SvarSlet
  7. Eej, de er simpelthen bare så fede - de måtte hellere end gerne ende i min skosamling også!
    Jeg er vild med loafers og ejer allerede tre par i forvejen, men ikke nogen med leopardpletter, på trods af at det er favoritmønstret :)

    /Stine

    SvarSlet
  8. Ej ja, hvor er de fine. Og her troede jeg at det var leo ballerinaer jeg skulle have denne sæson - nuu hælder jeg nok mere ti loafers.

    SvarSlet
  9. Virkelig fine!! Hvordan er de i størrelsen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) De er helt almindelig i størrelsen. Jeg bruger altid 41, og det gør jeg også her:-)

      Slet
  10. Ujjjjjj de er FINE :0).

    Kram

    SvarSlet