søndag den 3. marts 2013

Leopardstof, nye sko og weekendglimt






Vi har været til fødselsdag hos både Sylvesters farmor, og sødeste William der er blevet 3 år. Vi har spist is og burger, og Sylvester har haft sine nye sneakers på.

Jeg har også haft tid til at sy et IPad cover til "vores"(læs: Kim's) nye IPad, men det får jeg aldrig overbevist om at han skal bruge til IPad'en, så nu har jeg sat det til salg (sammen med lidt nye make up punge), se under fanen "TIL SALG"

Nu vil vi ud i det fantastiske forårsvejr, og jeg vil få taget nogle billeder af min nye quiltejakke:-)

6 kommentarer:

  1. Nøj, hvor Sylvester har dine ansigtstræk! Det er sjovt at kunne genkende dig i ham:) Og meget pænt etui!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er der efterhånden mange der siger:-) Og tak Anne:-)

      Slet
  2. Svar
    1. Yes, Ice cream is his favorite "food" :-)

      Slet
  3. Leo er altid godt, og også til coveret. Jeg synes ikke det er første gang Kim har opponeret mod leo? ;)

    NB sneakers står også på listen over fodtøj til pigerne, men jeg synes bare at de mere drengede modeller er langt federe i farverne!

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder Ninna. Han ser så skøn ud ham Sylvester. Hvor holdbare er NB sneaks, når det kommer til leg? Yngstebarnet her vil nemlig også gerne have et par ;-)

    SvarSlet