lørdag den 16. marts 2013

Norlie




Vi har fået lidt nyt tøj til Sylvester fra Norlie. Jeg kendte godt mærket i forvejen, men vi har faktisk aldrig haft noget tøj fra mærket før. Jeg har kigget på det mange gange, men helt ærligt, så synes jeg det var lidt for dyrt! Det er det så ikke længere, priserne er absolut rimelige, og man får virkelig godt tøj for pengene! Jeg er i den grad fortaler for kvalitet, også til børn, og derfor har jeg også tit holdt øje med lækkert tøj til udsalg og købt brugt. Men med de priser Norlie har nu, så køber jeg det gerne til det det koster!
I kan se det hele på webshoppen her, der er også meget fint til piger. Vi har også købt basisbluser til S, de er top lækre i kvaliteten!
Jeg har vasket det nogle gange nu, og det er stadig rigtig fint. S blev dog temmelig mobset over at få nyt tøj, så han havde lige en mindre stædighedskrise med hovedet i gulvet..... Jeg håber sådan han bliver en blid og mild teenager, med alle de kampe vi tager nu!

Det er i øvrigt RIGTIG dejligt at se så mange nye der følger bloggen på BlogLovin', I kan finde mig lige her (du skal blot lave et log in til Bloglovin, så kan du følge alle dine blogs derinde)

Julia har lavet et rigtig godt indlæg om hvordan man følger hendes blog, og kommenterer. Der er nogle gode generelle forklaringer om de forskellige medier:-)

Kan I have en rigtig dejlig lørdag:-)

Produkterne jeg omtaler i indlægget, har jeg fået foræret.  Ord og billeder er mine helt egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar