søndag den 3. marts 2013

Quiltejakke





Her er den så!! Jakken, jeg syede i sidste weekend! Jeg er vildt glad for den, selvom der er lidt sytekniske detaljer der irriterer mig. Jeg glæder mig rigtig meget til jeg skal i gang med den næste, jeg er allerede på udkig efter stof!
Min husfotograf har desværre været ramt af ond influenza, derfor har det været lidt sløjt med at få taget billeder! Jeg sidder faktisk også lige nu og irriterer mig over at jeg ikke har fotograferet jakken hvor den hænger på en bøjle! Det må jeg gøre i morgen!

Jeg håber I har nydt forårssolens stråler, det har vi ihvertfald:-)

P.S der er nye make up punge til salg i flot leostof:-)

29 kommentarer:

  1. den er sååå fin den jakke, hvem der bare kunne sy sådan en fin en :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katja, og velkommen til:-)

      Slet
  2. Smækker lækker! Den er jo som støbt til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Malene, jeg er også vældig glad for den:-)

      Slet
  3. piiiift. Jeg har selv købt stof til en ny til mig... Jeg blev jo lokket helt vildt sidste weekend:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ja, jeg går i gang i påskeferien igen, vil gerne have lidt tid og ro til det igen:-)

      Slet
  4. Den er virkelig blevet flot! Glæder mig til at se den i virkeligheden, så jeg kan røre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julia, jeg er også vildt glad for den:-)

      Slet
  5. Uff hvor er den flot!! Cool med den opdaterede version med lynlåsene. Rigtig flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. JA, jeg synes også det er blevet vildt godt med lynlåse:-)

      Slet
  6. Hvor er den super fin- du ser godt ud- og elsker de fine lysglimt der falder i dine billeder!! Jeg vil også virkelig gerne sy en jakke, VILDT gerne, men jeg leder også efter det helt rigtige stof! Go aften til jer

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lyst til at sy en i paisley print, og leder efter det HELT rigtige!! Sig til når du finder dit, så må vi på sykursus hos Line:-)

      Slet
  7. Virkelig fin færdig også...;) Jeg kan rigtig godt lide det enkle udtryk i ensfarvet stof... Min venter stadig på at jeg får tif til at sætte lynlås i... Kan næsten ikke vente;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vild med den, men drømmer nu også om en mønstret i mange fine farver:-)

      Slet
  8. Hvor er den bare flot din jakke! Sådan en ville jeg virkelig ønske, at jeg også kunne lave :)
    Vi har virkelig også nydt det gode vejr idag med gåtur og en tur på legeplads - dejligt.

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt ærligt, jeg tror altså de fleste kan lære at sy sådan en jakke, især med hjælp fra Line! Hvor der er vilje er der vej:-)
      Dejligt at I også har nydt det skønne forårsvejr:-)

      Slet
  9. Den klær' dig rigtig godt, og virkelig fin med lynlåsen. Jeg var ellers overbevist om at du sikkert skulle sy den i plastic fantastic, men jeg kan altså nu rigtig godt lide den helt enkel. :)

    Jeg har selv luret lidt på noget chanel-agtigt stof med glimmerstrejf i, som jeg tror vil være super lækker til en Marapytta jakke, og efter jeg har set din grå er jeg bare blevet endnu mere overbevist om det. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ja, han er sjovt nok ikke lige så vild med dyreprint som jeg er;-)
      Jeg er også vild med plastik fantastic, men havde ikke lige lyst til en jakke i det! Dit lyder ellers også pænt:-)

      Slet
  10. Den er bare så flot og sidder som syet til dig (høhø)!

    SvarSlet
  11. Den er bare så flot og sidder som syet til dig (høhø)!

    SvarSlet
  12. Så fint! Jeg har også lige fået fotograferet min idag. Næste gang skal jeg helt sikkert have sådan nogle fine lommer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan kun sige i lige måde! Jeg skal helt klart sy uden krave næste gang...

      Slet
  13. Hvor er den bare flot til dig!!

    SvarSlet
  14. Hvor ser du fantastisk ud! Lækker jakke, og lækre solbriller- hvor er de mon fra? Mvh Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Carina:-) De er såmænd bare fra H&M, men fra efteråret! Jeg fik stjålet mine RayBan's fra bilen, og måtte finde en (billig) midlertidig erstatning, men jeg er faktisk blevet ret glad for dem!

      Slet
  15. Wauw Ninna! Du ser bare skøn ud i den jakke. Virkelig flot arbejde.

    SvarSlet
  16. Er helt vild med det enkle udtryk, og så klær den dig bare vildt godt:)
    Efter denne weekends sy workshop er jeg hooked på mere - men skal lige have lidt mere syerfaring før jeg giver mig i kast med en jakke...

    SvarSlet