fredag den 1. marts 2013

Spring Basics

Ny sæson - Ny garderobe

Der er mange fristelser når en ny (tøj)sæson bliver skudt igang! Det kan være svært at holde fokus på hvad man egentlig mangler, når nu alle de smukke og friske forårsvarer popper frem rundt omkring.
Jeg vil, først og fremmest, gå efter nogle basis styles, og her kan I se hvad der står øverst på listen til min garderobe.
Det er styles der til sammen opsumerer min stil meget godt, gråt, striber, quiltet jakke, sneakers og sorte bukser. Den grå sweatshirt har jeg allerede købt, resten er stadig på ønskelisten;-)

//Ganni Sweatshirt - set hos YouHeShe
//Weekendtaske fra WoodWood
//Læderleggins fra Selected
//Sneakers fra Nike - set hos Zalando
//Jakke fra Etoile Isabel Marant
//Stribet bluse i hør fra Selected 

11 kommentarer:

  1. Fine basics! Jeg er også på udkig efter striber til foråret. De er ligesom forsvundet fra mit skab den seneste tid, så nu er det på tide, at de kommer tilbage:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan altså aldrig få for mange striber!!

      Slet
  2. Dejligt indlæg! Jeg skal helt sikkert kigge nærmere på den stribede bluse. Men Wood Wood tasken er godt nok også flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er sindsygt flot! De kan altså bare noget med print hos Wood Wood!

      Slet
  3. Lækkert og velovervejet indlæg :)
    Og jeg synes absolut det er nogle lækre og tidsløse køb! Læderleggings står også højt på min ønskeliste :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg prøver at tænke fornuftigt, og over hvad jeg egentlig får mest glæde af i hverdagen! For let's face it, der er bare flere dage man får brugt en grå sweat fremfor en kjole i pallietter;-)

      Slet
  4. Elsker den taske! Jeg har lyst til at kyle indholdet af mit tøjskab - har ikke andet end træt graviditets- og barseltøj. Så godt med lidt inspiration, for ved næsten ikke hvor jeg skal starte, når jeg mangler alt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Lisbeth, det kender jeg SÅ godt!! At være på barsel er altså lig med tøjkrise - BIG TIME!! Man skal bare forsøge at lave en liste over ting man bruger meget i hverdagen, og så gå efter dem i en lækker kvali! Og så undgå alle de dumme impulskøb i H&M som man alligevel aldrig bliver rigtig glad for!

      Slet
  5. Damn den taske er smuk..!! Og striberne må da vist herhjem og bo.....:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi må sy sådan en taske selv Anne;-);-)

      Slet
  6. Må jeg spørge hvilket program du bruger til at lave dine fine collager i?
    Super lækre sager du har fundet!

    SvarSlet