søndag den 17. marts 2013

Weekendlykke









Stille og rolig weekend, i stille og roligt tempo!
Jeg har allerede skambrugt silketoppen fra Black Swan, den er jeg blevet rigtig glad for! Da jeg først åbnede, var jeg overbevist om at den var anderledes end den jeg så til shoppeaftenen, men det var den altså ikke! Jeg dampede den, og efter at have brugt den i et par dage, falder den præcis ligeså smukt som jeg huskede, da jeg så den første gang. Det er sådan et stykke tøj man ikke kan undvære igen, når det først er kommet ind i skabet. På det nederste billede har den på med min nye Termo jakke fra Vero Moda (Der er flere der har spurgt til den, den er ikke online, men jeg har købt den i Bruuns Galleri i Århus)

Jeg får vanvittigt meget spam for tiden, så jeg har desværre været nødt til at ændre kommentar indstillingerne. Man skal have en google konto for at kommentere nu! Øv at det skal være sådan, men min indbakke drukner i mærkelige kommenarer for tiden!

Har I haft en god weekend?

24 kommentarer:

  1. Som altid skønne billeder! Jeg er forelsket i både jakke og top!

    SvarSlet
  2. Sjovt at se, at I også har haft glæde af Lotte-bøger i weekenden. Lottes lillebror er syg er blevet læst forfra og bagfra hos os flere gange. Herligt. Go' søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. De bøger er bare altid et hit! Også Totte bøgerne:-)

      Slet
  3. Jeg er præcis lige så glad for min silke t-shirt, den er uundværlig!
    Hvor ser du skøn ud på det nederste billede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ida, og ja, den er virkelig lækker, meget mere end jeg regnede med:-)

      Slet
  4. Det ser sørme også hyggeligt ud. Både silkebluse og leo-jakke ser rigtig flotte ud, så de er nok værd at kigge lidt efter. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de bestemt, jeg er ihvertfald meget glad for begge dele!

      Slet
  5. Åh jeg ønsker mig den jakke:) Den er virkelig fin - men ikke nået herud vestpå endnu.
    Ser ud til I har haft en skøn weekend - her afslapning og nussen om syg K..;)
    KH Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber den kommer ud til dig også Anne, og rigtig god bedring med K:-)

      Slet
  6. Den ser også virkelig lækker ud den silkebluse - har før spottet dit billede; 'you are amazing...' Det er jeg ret vild med - er det eget design eller? Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita:-) Det er faktisk et jeg selv har lavet, men meget inspireret af Therese Sennerholt, hun laver nogle vildt fede grafiske prints synes jeg:-)

      Slet
  7. Åh den jakke altså! Må vist forbi Bruuns inden længe! Og det der Black Swan tror jeg nok også jeg bliver nødt til at kigge nærmere på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ja, man kan hurtigt få nye behov:-)

      Slet
  8. Øv den ikke er online den jakke... den er så fed...
    Ser ud til at have været en hyggelig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er den desværre ikke! Det er ikke alt VM der kommer online!

      Slet
  9. Such lovely photos...and what a cute little kitchen chef ;) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. thank you so much Susi:-) He really enjoys helping out:-)

      Slet
  10. Hyggelig weekend, fin jakke, og sød dreng:) hvordan er Black Swan i størrelse? Det ser så lækkert ud��

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Tanja:-) Jeg synes de fleste ting er helt almindelige i str. ihvertfald denne her! Jeg har en str. L på, og det plejer jeg at bruge!

      Slet
  11. Sååå fed jakke og super øv at den ikke kan købes online!!
    Du ser blændende ud og har bare det lækreste garn!! Hvem der bare kunne gro sådan en manke. Vi er jo nogle der skal slås med noget værre tyndt sjask :-)

    Det er så hyggeligt at se billeder af Sylvester, for selvom ham og Alfred er ret forskellige i højden, så er det bare altid så tydeligt for mig at de har helt samme alder. Totte og Lotte bøgerne storhitter også hos Alfred for tiden. Jeg tror jeg har læst Totte og katten Kisser (eller som Alfred siger Kiiiiisser) for ham de sidste 10 dage i streg. Tror han kan den udenad nu, men sådan nogle gentagelser er jo bare det der batter hos de små :-)

    SvarSlet
  12. Fin jakke! :-) Hvordan er den i størrelsen synes du? Hilsen Ina

    SvarSlet
  13. Mmm dadler i baconsvøb - en beloved klasikker. Hvor ser du sød ud på det sidste billeder :-)

    SvarSlet