mandag den 1. april 2013

Babytæppe





Min dejlige veninde har for nyligt fået en lille datter, en lille Lilli der er så smuk og fin!
Jeg har lavet det her tæppe til hende, det har været længe undervejs, og faktisk begyndte jeg på det da vi boede i Kbh længe inden Lilli overhovedet var tænkt på. Det blev aldrig hverken halvt eller helt færdigt, og da jeg så fik at vide, at Lilli var på vej, så kunne det ikke passe bedre end til hende!

Det er syet i hånden af store sekskantblomster, der er bomuld i mellem lagene, og bagsiden er sort.

20 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig og betænksom gave.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de blev også vældig glade for det:-)

      Slet
  2. Du er altså så fantastisk kreativ!! Og hvor er det bare en dejlig og personlig gave at kunne give :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I øvrigt - Jeg ved ikke om det er med vilje, men kommentarfeltet er indstillet således, at man kun kan kommentere med en Google konto, og ikke navn/URL :)

      Slet
    2. Tusind tak Ida:-)
      Jamen, jeg har desværre været nødt til det, da jeg har fået SÅ mange spam kommentarer. Jeg er i virkeligheden dødtræt af blogger, og venter bare på at få tid til at rykke bloggen videre og friske den lidt op:-)

      Slet
    3. Jeg får også virkelig meget spam, men det bliver da heldigvis sorteret fra automatisk, langt det meste.... og alligevel er det irriterende, fordi det kommer i mailen... Men tror du ikke det sker på alle platforme? Eller er der andre ting ved blogger som du er træt af? Jeg har spurgt rundt omkring og jeg vil så gerne vide, hvad fordelen ved f.eks. wordpress skulle være ; ) ??
      : )

      PS! Nu skal jeg ikke glemme at rose dit smukke arbejde : )

      Slet
  3. EJ hvor er det flot. Dejlig gave at få!

    SvarSlet
  4. Det er rigtig fint tæppet. Fede mønstre du har sat sammen :)

    SvarSlet
  5. Hvor er det et smukt tæppe, heldige familie <3

    SvarSlet
  6. Hjemmelavede gaver er de bedste.

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare et smukt tæppe, super skønne stoffer:0) Kh. Louise

    SvarSlet
  8. Jeg husker godt at du startede det. :) Normalt synes jeg at patchwork nemt kan blive lidt forvirrende at se på, men det er simpelthen så fint et mønstermix og afstemte farver uden at blive for koordineret. :) Det er rigtig skønt at få færdiggjort projekter, også selvom de skifter tiltænkt ejer undervejs. Heldige lille Lilli (og hendes mor) for det er virkelig smukt og sikkert også dejlig varmt. :)

    SvarSlet
  9. Smukt, smukt, smukt. Sikke en fantastisk gave!!!

    SvarSlet
  10. Årh det er vildt flot, heldige lille pige!

    SvarSlet
  11. Hold nu op hvor er det bare sindsygt flot Ninna! WOW, jeg bukker mig i støvet...sikke en fantastisk gave! :)

    SvarSlet
  12. Hvor er det smukt, er helt vild med farveskalaen. En virkelig flot gave til en heldig lille pige :)

    SvarSlet
  13. Virkelig fin gave, den kan man da kun blive glad for!

    SvarSlet
  14. Skønt, skønt tæppe. Er vild med farvesammensætningen.
    Marianne
    stofmutter.blogspot.dk

    SvarSlet