torsdag den 4. april 2013

Påske recap







Vi fik nået det meste af det vi ville i påsken, og det var især afslapning og dejlige besøg der var prioriteret. Jeg fik også ryttet massivt op, og mine magasiner står nu stablet i stuen. Jeg fik luftet mine leofødder (nok mest til ære for kameraet), og en favoritskjorte fra skabet.
Jeg har også fået syet lidt, og der kommer snart lidt til salg. Der er stadig lidt tilbage efter den store oprydning her

Tusind tak for de mange fine ord til babytæppet;-) Det er jo HELE arbejdet værd med så flotte ord jeg får med fra Jer, det gør mig glad og stolt:-)

16 kommentarer:

  1. Jeg kan altså godt lide de sko ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det kan jeg også godt;-) Og så er der vildt behagelige at have på!

      Slet
  2. Ej, altså de der sko er bare for flotte...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine, jeg er også vildt glad for dem:-)

      Slet
  3. Dejloge billeder :-).
    Jeg stemmer i koret: ELSKER skoene!
    Må jeg spørge hvor de er fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro:-) De er fra et mærke der hedder Charles Phillip Shanghai, de fås blandt andet lige her http://www.nuecph.com/products/?headlineid=1&codeid=CP&code=Charles%20Philip

      Slet
  4. eeej de sko, de er så mega fine, SKAL bare eje dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret glad for dem, og er SÅ irriteret over at det stadig er for koldt til dem:-(

      Slet
  5. Skønne, skønne stoffer ; )

    SvarSlet
  6. Lækre billeder - og über lækre leofødder!

    SvarSlet
  7. De sko altså, jeg er slemt misundelig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, jamen jeg er også rigtig glad for dem:-)

      Slet
  8. Jeg er rigtig vild med jeres sofa, hvilket mærke er det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Den er fra Bolia, og modellen hedder Scandinavia! Vores er i mørk grå uld, det vil jeg dog ikke anbefale at vælge som materiale. Allerede efter 2 år var den SÅ fnuldret og grim at se på. Den har kostet på den forkerte side af 10.000 med chaiselong til, så jeg er ret skuffet over at stoffet ikke har holdt bedre! Selve modellen har vi dog været rigtig glade for:-)

      Slet