søndag den 21. april 2013

Sandalvejr


Ej, ikke helt endnu, men SNART;-)
Jeg er ihvertfald allerede ved at kigge efter sandaler til sommeren. Det er mit ynglingsfodtøj, og jeg kunne gå i sandaler hele året, hvis det altså var varmt nok;-)
Hvis de skal være flade, så synes jeg det er pænest hvis de er lidt feminine, ellers kan det godt komme til at se lidt "klodset" ud. Ihvertfald til mig selv, som bruger str. 41!!

Her er lidt inspiration i alle prisklasser. Jeg vil SÅ gerne have dem fra Ancient Greek Sandals, selvom de er lidt til den dyre side. Jeg ender nok i et par fra ZARA, der er virkelig mange fine...

// Seje nitter fra ZARA
// Ancient Greek Sandals fra YouHeShe
// Neonfarver fra ASOS
// Kork wedge fra A.T.P. set hos Hennyandmy
// Etnisk look fra ZARA
// Seje farver og dyreprint fra Sam Edelman hos ASOS

Hvilke kan I lide??? (hvis nogen altså..!!)

3 kommentarer:

  1. Jeg har også kig på dem fra Ancient greek, synes de er så fine og Alaïa agtige med alle mønstrene og udskæringerne. Og så har du sat griller i hovedet på mig om neon lyserøde sandaler, med dine fine billeder fra sidste år ;)

    SvarSlet
  2. jeg har kig på det miderste par i nederste række bare i en anden farve kombi..så fine!!

    SvarSlet
  3. Tak for tip. Jeg har allerede bestilt dem fra Zara i etnisk look :-)

    SvarSlet