lørdag den 13. april 2013

Skænk


Mine forældre er i gang med at flytte, og jeg har været så heldig at få lovet til at hjælpe med at indrette det nye hus. En af de ting de skal ud og investere i, er en ny skænk. Jeg er mest vild med det enkle stilrene og lyse design. Jeg tror på at man bliver gladest for det i længden!
Jeg har fundet 3 meget smukke skænke i hver sin prisklasse. Og så lidt inspiration til en billedvæg, fundet på Pinterest.

1. AURA skænk fra ILVA
2. Punt skænk, set hos Casanova
3. Curat skænk fra ILVA

Denne her fra IKEA er virkelig også et godt fund til prisen synes jeg.
Jeg ville ønske jeg selv havde plads til sådan et møbel, det ser bare SÅ lækkert ud!

15 kommentarer:

  1. De er virkelig flotte - alle 4! Og lækkert at du liiige kan få udfoldet lidt kreative evner, i deres nye hjem! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altså ikke tosset:-)

      Slet
  2. Jeg skal hjælpe min mor med at male her i løbet af sommeren, måske hun også vil lade mig indrette? Det kunne være sjovt.

    Tak for inspirationen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må du få hende overtalt til:-) Der er jo masser af inspiration at hente på Pinterest!

      Slet
  3. Svar
    1. Også min:-) Jeg kan godt lide at der skuffer, og at den ikke er totalt strømlinet, men lidt mere "hyggelig"

      Slet
  4. Nummer tre er min favorit :) er vild med fotovæggen. God søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig også lækker:-) Og jeg har ikke fået mindre lyst til at få en skænk nu....

      Slet
  5. Jeg kan bedst lide nr. 2 - jeg har faktisk selv kigget på den, da vi også skal have en skænk. Hvorfor falder jeg altid for de dyreste ting? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er dælme også for lækker, men det er godt nok også mange penge for sådan et møbel! Det ville jeg hellere give for en lækker sofa, eller spisebord (eller en Chanel taske;-))

      Slet
  6. Jeg er klart mest til den fra Casanova, bare en skam at den koster knap 19.000 kr. :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ikke en billig model;-)

      Slet
  7. Åhh, hvem der bare havde emulighed for at indrette et helt hus - Det ville jeg elske!!
    Hvad jeg også ville elske, er at have nummer 2 eller 3 stående! :)

    SvarSlet
  8. Af med benene og op på væggen ; )
    Eller man kan tage benene af den dag man bliver træt af dem... så kan det ikke gå galt, uanset hvilken de vælger!

    SvarSlet