onsdag den 17. april 2013

Stof Shop






Jeg har købt lidt nyt stof på ETSY, jeg har været på jagt efter noget til endnu en quiltejakke, og jeg var ikke i tvivl da jeg så stoffet. Jeg har desuden købt mindre stykker stof med paisley print, som jeg synes er så smukt, og noget jeg altid er på jagt efter!

//Paisley printet stof - fundet på Etsy, men udsolgt, søg evt. på vintage paisley fabric
//Smuk orkide på vores spisebord, der har overlevet at blive vandet et par gange om året!!
// Nyt jakkestof, SÅ lækkert i kvali og farver - Fundet her på Etsy

Jeg har stadig make up punge til salg, men skynd dig hellere, det er ved at være slut med de her;-)
Den lille pung jeg har lavet, har der også været efterspørgsel på, den kan jeg godt lave et par stykker af på bestilling:-)

7 kommentarer:

  1. Fine billeder, som altid. Glæder mig til at se jakken, når den er færdig :)

    SvarSlet
  2. Jeg beundrer folk, der kan få en orkide til at overleve :-)
    Smukke stoffer!
    /tina

    SvarSlet
  3. Smukt stof du har købt til jakken! Det glæder jeg mig til at se det færdige resultat. :) Jeg er (som nævnt) på IG ved at slutte fred med paisley, og er faktisk lidt spændt på hvordan tendensen spreder sig. Måske jeg bliver helt overbevist?

    SvarSlet
  4. Smukt smukt stof. Glæder mig også til at se jakken. Og får lyst til selv at sy....

    SvarSlet
  5. Så får dine orkideer lige så tit vand som mine ;o) Men alligevel de eneste blomster jeg kan holde liv i ;o)
    Glæder mig til at se endnu en Marapytta jakke, jeg er så heldig at jeg fik en workshop af min mand i 40 års fødselsdagsgave, så næste weekend er der afgang til Vesterbro <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fantastisk Katja, DET kan du godt glæde dig til;-) Hvilket noget stof skal du sy i? Du er næsten nødt til at sende mig et billede af den færdige jakke:-)

      Slet
    2. Det bliver så godt, det er nogle år siden jeg har syet til mig selv så spændende om jeg kan få det til at passe ;o) Jeg havde tænkt mig at jakken skulle være i Liberty blå leopard eller Mitsy mørkegrå men det endte op med Pepper brun/gul/grå da jeg var afsted idag :o) Jeg har lim osv. til 2 jakker så det er bare med at komme i gang :o)
      Jeg skal nok sende dig billed af jakken :o)

      Slet