onsdag den 10. april 2013

Sykursus i Århus

Syet af mig selv - Med lynlås og lommer
Misundelsesværdig stofsamling
Syet af Line - Den klassiske quiltejakke
Har du set at Line holder sykursus (igen) i Århus? Du kan læse meget mere lige her 
Man kan sy sin egen quiltejakke, som for mig er den perfekte sommerjakke. Jeg har allerede 2, en jeg selv har syet, og en Line har syet. Der er allerede købt stof til den 3. som jeg jeg glæder mig til at komme i gang med:-)

Du kan også læse lidt om den seneste Århus-workshop lige her

6 kommentarer:

  1. Jep, og straks kom der gang i mine rocker drømme...

    SvarSlet
  2. Sejt - jeg ville ønske at jeg kunne sy...

    KH. Diane

    SvarSlet
  3. Super fed jakke du har syet :)
    KH Lena

    SvarSlet
  4. De er bare flotte de jakker. Jeg gad så godt, men har sgutte råd lige såda foreløbig, tror jeg nok.

    SvarSlet
  5. I LOVE YOU, søde ninna!!!!!! Tak:-))))

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet