lørdag den 4. maj 2013

AARHUS Poster





Kan I huske det fine Aarhus print? Jeg synes simpelthen det er så fedt, at jeg gerne ville have det i plakat størrelse. Det er min kollega Michelle der har lavet det, og sørget for at få plakaten trykt, hun har faktisk lavet en ny blog hvor hun viser de prints hun laver, den kan I se her, der er også kontaktinfo hvis man er interesseret i at købe. Jeg ved hun er i gang med et Aalborg print, bare lige til info;-)

I vil sikkert spørge, så jeg kan ligeså godt skrive her at rammen er fra Lyrum i Århus;-) Desværre kan jeg ikke anbefale dem, deres er rammer lækre, det er deres service ikke!

Men det vigtigste er at det nu endelig hænger SÅ flot på vores væg over sofaen, og at Kim er ligeså glad for det som jeg er:-)

Kan I have en dejlig weekend:-)

Der kommer for øvrigt lidt tøj til salg på bloggen i morgen i aften, hvor jeg også trækker en vinder af min give away (nu med mulighed for at kommentere som anonym igen:-))

8 kommentarer:

  1. Hvor er den dog flot i plakatstørrelse Ninna, (hvilket skaber et øjeblikkeligt behov hos mig :-)) Jeg har den i A3 og er lykkelig for den, den er skøn og minder mig om mine mange år hjemme i Århus :-)

    SvarSlet
  2. Printet ser enormt godt ud til omgivelserne!

    For en Aalborg-pige som mig er det gode nyheder at der er en ny version på vej, da jeg er vild med printet og har gransket en masse gode grunde til, om jeg ikke skulle købe printet, men synes bare ikke relationen til Aarhus var stærkt nok til en poster på væggen (hvis du forstår?). ;)

    SvarSlet
  3. Åhhh "min" gamle by... Det vil jeg tjekke - tak for tippet, ser helt skønt ud hos dig!!

    SvarSlet
  4. Der ser så skønt ud der i sofaen :o) Går selv med tanker om at købe Københavner plakaten..

    SvarSlet
  5. Er altså helt vild med din stue, både print, sofabord og puder. I like :)

    SvarSlet
  6. Hejsa,

    Hvor er det smukke sofabord fra?

    vh Kate

    SvarSlet
  7. Hejsa.
    Hvor er det flot. Hvor kan jeg købe det? Vigtigt :0)

    SvarSlet
  8. Jeg er også viiiildt interesseret i plakaten!! :)
    Kan den stadig købes??

    Mvh. Astrid

    SvarSlet