onsdag den 1. maj 2013

Kidstoria og en give away





En af fordelene ved at have en blog, er at man af og til bliver kontaktet af firmaer med fantastiske produkter man slet ikke kendte! Sådan skete det med Kidstoria, der laver unikke børnebøger. Jeg kendte ikke firmaet, og var faktisk ikke klar over hvad det er.
Man kan lave sin egen personlige børnebog, hvor ens barn bliver hovedpersonen. Det i sig selv er rigtig fint synes jeg, men at bogen så også bare er toplækker, med flotte illustrationer og en fin lille historie, gør det bare endnu bedre.
Vi har fået en til Sylvester, der handler om at han holder fest. Der er flere historier at vælge i mellem, kig selv her.

Jeg har faktisk også fået lov til at udlove en bog til en af Jer læsere:-)

Det eneste du skal gøre er følgende:

Like Kidstoria på Facebook her

Og skriv en kommentar til indlægget her om hvilken bog du ville vælge, og til hvem:-)

HUSK EN MAILADRESSE

JEG TRÆKKER EN VINDER PÅ SØNDAG DEN 5.MAJ KL. 20.00

Vinderen får en kode til en personlig bog i hardcover inkl forsendelse, (vær opmærksom på at der er lidt leveringstid, da den jo laves personligt til dig:-))

Jeg håber meget I vil være med:-)

46 kommentarer:

  1. Ville vælge at give den til min datter. Hun fortjener at være hovedperson til en fest i hendes helt egen bog. Efter lillebror er kommet får hun slet ikke den opmærksomhed hun fortjener.

    SvarSlet
  2. Verdens sødeste
    En historie om den sødeste i verden. Til min søn Julius Valdemar <3
    Mvh Marie Louise Christiansen
    Lullubaloo@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil MEGET gerne være med:-)

    SvarSlet
  4. købmandsbutik-bogen til min største datter Bjørk :)
    sandravarn@gmail.com

    SvarSlet
  5. Nææ, en fed give-away! Hvis jeg er den heldige, skal bogen være til min venindes yngste datter, Anna. Hun fylder 1 år til juni, og da hendes storesøster gjorde det, havde jeg også lavet en bog til hende. Disse er nu lige niveauet flottere! Ville vælge "Holde Fest"-bogen. (stinemj@gmail.com hvis du ikke kan se det automatisk).

    SvarSlet
  6. Sikken fantastisk bog..
    Sådan en vil jeg virkelig gerne vinde til min yngste datter Matilde. Hun fylder 2 lige om lidt, den ville da være helt perfekt til hende :-) Især hvis det var fest bogen..

    Freya (frey_lund@hotmail.com)

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare fedt! den med festen ville jeg godt nok gerne vinde til Tjalfe!
    Krydser fingre! :D

    tjalfesmor@gmail.com

    SvarSlet
  8. Skovtursbogen til min søn, som ELSKER at gå på opdagelse i skoven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lienostergaard@gmail.com :)

      Slet
  9. Det er så hyggeligt og en rigtig god gaveidé:) Jeg håber jeg kan vinde en festbog til min lille Agnes :)
    God aften-fie.kirusis@gmail.com

    SvarSlet
  10. Hvor er de cool- jeg ville blive nødt til at købe to bøger (en til hver af mine piger). Festen og skovturen er favorit

    SvarSlet
    Svar
    1. Cirkeline7@hotmail.com - jeg mangler lidt en cirkusbog :)

      Slet
  11. hvornår trækkes der en vinder ? :)

    SvarSlet
  12. Det er de sødeste bøger med virkelig flotte illustrationer! Min niece har netop fået skovtursbogen i 2 års fødselsdagsgave, og den er allerede et hit. Det kunne derfor være fedt at udvide samlingen med den søde historie om festen.
    Mail hvis jeg bliver den heldige: ida_sommer@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Hvis jeg er den heldige skal Sophia have bogen med festen :)
    /Nina - sophiavandasverden@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Min datter skal have bogen om verdens sødeste, hvis jeg vinder ;)

    Christinabramsen@hotmail.com

    Hilsner Christina

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med. En bog om skovtur til min søn William.
    Dejlig blog Btw:-)

    SvarSlet
  16. Vil så gerne vinde skovturen til Sigurd :-) kh Ulla, ullasannemand@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Jeg er med da :-)
    Min datter Nanna ville elske sådan en bog, og det skulle være "Nanna holder fest" bogen :-)

    SvarSlet
  18. Sikke en fin og anderledes give away.
    Karla elsker bøger, og jeg vil personligt gerne udvidde det sædvanlige repetoire af 'Plys' og 'Peter Pedal' med en 'Karla holder fest'.

    SvarSlet
  19. Sikke en sød bog! Jeg ville vælge den med skovturen til min dejlige Bertram. kh Tine

    SvarSlet
  20. Det er da alletiders børnebog, den vil helt sikkert være et hit hos mange børn. Jeg ville vælge bogen om festen. Min søn Gustav vil elske den:-)

    Hilsen Christina - ckoldtoft@yahoo.dk

    SvarSlet
  21. jeg vil top gerne holde en FEST - sammen med min CLARA og festbogen - mega sjov ide!
    Og perfekt gave til krea moren der ikke når det hele!

    SvarSlet
  22. Sikke da en god idé, sådan en bog vil jeg meget gerne vinde til min datter. Tror hun skal have den med festen da hun vil elske den.

    SvarSlet
  23. Skøn og fin giveaway, hvis jeg vinder vil jeg vælge "Verdens sødeste"bogen til min søn Julius. kh Tine, tine_rask8@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Hvor er det et fint koncept! Hvis jeg vinder vil jeg vælge "Skovturen" til min dreng Toke, den vil han elske. Og sikke mange fine gaveideer, den kunne bruges til. kh Pia

    SvarSlet
  25. Jeg vil vælge 'Bjarke åbner en købmandsbutik' - Måske vil der også ryge en 'Laura og Skovturen' i kurven, nu jeg er i gang. Jeg har nemlig to tumlinger, der vil det hele :)
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  26. Ej hvor er det bare en genial ide!! Og super fin bog med seje S!! Jeg synes at Skovtur-bogen er rigtig hyggelig med bamsen og saftevand... Det ville være et hit til Bette H.

    SvarSlet
  27. Jeg ville godt vinde bogen skovturen til min datter Majse, hvor hendes veninde Sofie skal være med, det ville være helt fantastisk.
    Zoegabutik@gmail.com
    Mvh linda

    SvarSlet
  28. Jeg ville helt klart vælge "festen"! Grunden til det er at Bastian og jeg har mor-søn-dag idag, og han vil hele tiden lege at jeg har fødselsdag :D SÅ skal han da have en bog om fest :D

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  29. Mine to ældste fik hver en lignende bog i dåbsgave af nogle venner, men vores mindste glemte de. Så hun mangler sin egen personlige bog - og denne her ser da helt vildt skøn ud. Den ville hun elske :-)
    Molkjaer @ gmail.com

    SvarSlet
  30. Hvor fint, den side kendte jeg heller ikke.

    Er jeg den heldige vil jeg gerne vinde Skovturen

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  31. Hvor er de bare fine! Karl på 1 år ville elske at få en bog som omhandler ham selv og en skovtur :-)

    kh Karen

    SvarSlet
  32. Min datter Filippa ville elske at se sig selv som hovedperson i bogen "Verdens sødeste". At det så ikke altid passer, er blot en lille detalje...(Og en fase. Blev der sagt)

    SvarSlet
  33. Hvor er det et godt koncept. En lille "verdens sødeste"-bog til min datter ville være et skønt indslag i en fortravlet hverdag :)
    Tak for invitationen til at deltage i den fine giveaway. Krydser alt, hvad krydses kan i håbet om ekstra held;)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  34. hvor er det fint! så god en ide.

    Jeg ville vælge Verdens sødeste til min dejlige dreng Matias på 4 år.

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  35. Min store pige Alberte skal forkæles med Verdens sødeste, hvis jeg bliver den heldige <3

    Pia
    piarotbl@gmail.com

    SvarSlet
  36. Sikke en sød idé!
    Sådan en ville jeg elskeat forkæle min søn med :-)

    marielouisejoergensen89@gmail.com

    SvarSlet
  37. Sikke en fantastisk bog! :)
    Jeg ville vælge "Købmandsbutikken" til min ældste søn, da han eeeelsker at stå nede i vores køkken med en skammel og lege butik :)

    sofievaupel@gmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg har faktisk set konceptet (og glemt det igen) hos en anden blogger før. Det er en sød idé.

    Man kan ikke fejre hverdagen nok, så jeg ville nok vælge den med fest til enten Ingrid eller Agnes. :)

    SvarSlet
  39. Jeg ville forkæle min søn med en skovturs bog! Flot koncept!

    rannveig.albina(at)gmail.com

    SvarSlet
  40. Hvis jeg skulle være den heldige vinder, ville jeg gerne have en skovtursbog til min søn Bertil.

    Kh Katrine
    Baunkyhl@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Jeg ville give mine skønne niecer en bog om verdens sødeste, for det er lige netop, hvad de er ;-)

    SvarSlet
  42. Vilken Härlig blogg du har:) och jag följer dig nu.

    Om du gillar inredning, mode och design så kan du kolla in min blogg:)

    Ha en skön vårvecka

    LOVE Maria på inredningsvis.se
    (sverige)

    SvarSlet
  43. Den er virkelig sjov. Jeg ville vælge fest bogen til min datter :-D

    SvarSlet