fredag den 10. maj 2013

Tanker


Jeg har længe tænkt på at skrive det her indlæg, da mange tanker har rumsteret i mit hoved. Jeg har lyst til at holde en lille pause med bloggen.... Jeg har faktisk ikke luftet mine tanker sådan rigtigt før nu!
Jeg har blogget i over 2 år, og jeg kan slet ikke beskrive alt det dejlige som det har bragt med sig. Jeg har en dagbog fyldt med billeder og fantastiske kommentarer. Jeg har mødt nogle vidunderlige damer, flere er blevet til gode veninder! Og så har jeg også selv udviklet mig... ret meget faktisk! Man vokser med sådan en blog, man tænker tanker, tager billeder og skriver ord om sit eget liv, og det giver altså en masse refleksion og eftertænksomhed! For mig gør det ihvertfald.
I dag købte jeg mit eget domæne, jeg har længe trængt til at der skal ske noget nyt. Jeg er slet ikke færdig med at blogge, jeg skal bare lige finde mig selv igen som blogger... Måske der er flere af Jer der kender følelsen?
Jeg har været meget i tvivl om jeg skulle "annoncere" en pause, jeg har altid været modstander af den slags, også i parforhold;-) Men lige i det her tilfælde, tror jeg at det bliver godt at få det lidt på afstand.
Det har i øvrigt ikke noget med Instagram at gøre, for mig er det to meget forskellige medier, hvor det ene ikke udelukker det andet:-) Jeg er stadig derinde som ninnaschou.

Rigtig meget på gensyn og tak fordi I har gidet at læse med så langt:-)

P.S. Min til salg side er ikke helt tom, den er der stadig indtil der er udsolgt, så skriv endelig;-)


17 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se den nye version af Fru Schou :) Men kommer nu til at savne den fine tegning i headeren, hvis den bliver skiftet ud.

    SvarSlet
  2. Enig med Ida : ) Den tegning fik mig til at blive læser her ; )

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig til at læse med i dit nye univers.

    SvarSlet
  4. Æv Ninna :-( Glæder mig til du vender tilbage <3

    SvarSlet
  5. Jeg har læst med fra starten og så har du faktisk inspireret mig til selv at gå i gang med bloggeriet... Så jeg vil bestemt savne Fru Schou, men glæder mig til at se version 0.2 :)

    SvarSlet
  6. Jeg kommer så meget til at savne Fru Schou men glæder mig til et gensyn engang :0)

    SvarSlet
  7. Håber ikke pausen bliver for lang ;)
    Glæder mig til version 2

    kh Helle Dreier

    SvarSlet
  8. En pause, kan der komme mange gode ting ud af.
    Glæder mig til at læse med når du er tilbage igen :-)
    Pøj pøj og god sommer.
    Karina

    SvarSlet
  9. Ha' en rigtig fin pause Ninna.. Og vend så hurtigt tilbage!

    SvarSlet
  10. Kære Ninna. Det lyder spændende - glæder mig meget til du kommer tilbage. Gooooo pause. Knus

    SvarSlet
  11. God pause:) og tanken har også været forbi her, det var bare mere om det skulle være helt slut.
    Glæder mig til du kommer tilbage:)

    SvarSlet
  12. Kommer til at savne din blog, men glæder mig til at se en evt kommende hjemmeside! Og så følger jeg jo med på IG! Du har givet mig rigtig meget inspiration og motivation til fornyelse og kreativitet. TAK!

    SvarSlet
  13. TUSIND TUSIND TAK for de søde ord I har skrevet til mig <3
    Der er ikke nogen særlig grund til pausen, andet end at jeg bare ikke er det samme sted i mit liv, som da jeg begyndte på bloggen! Jeg har brug for at få redefineret hvad det er jeg vil med min blog, og hvorfor jeg egentlig gør det (for mig selv) Jeg er nok bare en person der har brug for at finde en mening med tingene, og at kigge indad af og til!
    Det har allerede givet mig en kæmpe ro at få annonceret en pause, og jeg tror snart de små ideer spirer frem igen;-)
    Vi ses snart igen:-)

    SvarSlet
  14. It's going to be finish of mine day, however before ending I am reading this great paragraph to increase my know-how.

    my site Louis Vuitton Handbags Outlet

    SvarSlet
  15. Today's task - college work...got to..get some done....

    my web site :: fast loans online uk

    SvarSlet