onsdag den 31. juli 2013

Ny (gammel) reol





Vi har flyttet vores gamle teak reol ind i stuen. Jeg har fået den af min morfar for flere år siden, og den har faktisk bare stået på vores kontor, men vi trængte til en reol med bøger i stuen, så jeg satte hjul under og nu står den her hvor den pink plakat hang. Det giver så meget hygge og personlighed til et hjem, når der er bogreoler synes jeg.
Jeg fandt to små Lyngbyvaser til en meget god pris da vi var i sommerhus, de står på køkkenbordet sammen med lidt andre fine sager som jeg elsker at kigge på hver dag:-)

17 kommentarer:

  1. Så dejligt, kan rigtig godt li' din reol, den er flot.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  2. Gamle sager er bare langt mere personlige - det ser rigtig godt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jeanette:-) Ja, jeg har i lang tid faktisk drømt om hvide bogkasser, men budgettet var ikke til det, så det var et rigtig godt alternativ:-)

      Slet
  3. Så fin. Den giver varme til rummet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Malene, det synes jeg også:-) Nu vil jeg så bare gerne have et hvidt spisebord til at lyse lidt op!! Man bliver vist aldrig helt tilfreds;-)

      Slet
  4. Og så hænger Camillas fine påfugl lige der, fint med den lyse ramme til!

    SvarSlet
    Svar
    1. JA, den hænger SÅ godt der, jeg elsker den:-)

      Slet
  5. Ej, hvor er den bare fin!! Og fed detalje med hjulene. Det giver den sådan et lækkert industrielt look. Love it! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ulla:-) Jeg synes også det ser fint ud med hjul, så kan man også få støvsuget bagved den, så man ikke får et chok af støv når man flytter på den om et par år;-);-)

      Slet
  6. Lækker ide. Elsker hjul;) jeg ville prøve at fylde den nederste hylde - der hvor du har den hvide kasse. Sådan at du får fuld tyngde nederst. Og så ville jeg finde et andet sted til den sorte lampe. Den hænger sig fast i kanten af reolen;). Men det er bare en ide:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din besked Jeanett:-) JEg er helt enig med dig, og lampen er der også kun midlertidigt! Lige nu diskuterer vi herhjemme hvorvidt der skal bruges penge på nye lamper eller en ny mountainbike (ikke til mig), så nu må vi se hvordan den lander....;-)

      Slet
  7. Super fint - jeg er vild med dit mix af nye og gamle ting :)

    SvarSlet
  8. Den står de også godt der. Jeg kan godt lide, at du har sat hjul på, det får den til at virke lidt lettere og så er det jo altid praktisk med hjul ;-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den blev så tung hvis man bare havde ladet den stå på gulvet, og det var jeg ikke så vild med:-)

      Slet
  9. Hyggeligt med bogreol uden at det bliver for tungt. Hvilket gulv har du i stuen? Jeg synes at det er rigtig fint. /Annika

    SvarSlet