mandag den 29. juli 2013

Shorts









Jeg har købt nye shorts fra ZARA, lidt udsalgsshopping lige på falderebet;-)
Jeg er vældig glad for dem, og de er faktisk ret fantastiske at have på. De er stadig til salg i alle størrelser til en meget god pris:-) Jeg har taget str. L, og de passer mig helt perfekt!
Sandalerne er også et udsalgskup, og fåes også i den mest fantastiske røde farve. De er SÅ lækre og passer bare til alt.
T-shirten er en klassisk sort silketop, og den bruger jeg rigtig ofte, både til job, og til bryllup, og nå ja, til en cafe tur med en god veninde som her;-) Den er lidt dyr, men efter min mening et sikkert item at tømme sparegrisen for!


Shorts - ZARA
T-Shirt - Kokoon Basic Tee
Taske - Marapytta
Sandaler - Belle By Sigerson Morrison fundet her

7 kommentarer:

  1. Lækkert outfit :-)
    Skønt at du er tilbage, da din blog er så fin og god :-)

    SvarSlet
  2. Smukt outfit :)
    Det er en flot taske fra marapytta, en du selv har lavet?
    Det er dejligt du er begyndt at blogge igen, du laver nogle super gode indlæg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din søde kommentar Simone:-) Tasken har jeg købt af Line, hun sælger ind imellem nogle ting på hendes shop:-)

      Slet
  3. Hvor er de seje! Og så har du vist fået dig et nyt par Ray Bans?

    SvarSlet
  4. Hvor er de fede de shorts, i det hele taget et lækkert "sæt". Nu bliver jeg vist nødt til ind at kigge på deres side... Igen

    SvarSlet
  5. De er virkelig virkelig lækre de shorts, og de fungerer ret godt sammen med blomsterprint :)

    SvarSlet