tirsdag den 6. august 2013

Efterårsdrømme

Strik fra ACNE
T-Shirt fra T By Alexander Wang
Jakke fra Selected
Taske fra Chloé
Nederdel fra To Good To Be Basic
Støvler fra ACNE

Ja, jeg er ikke kun vild med smykker, tøj har også en stor plads i mit hjerte;-)
Her er en lille collage med lækre ting til efteråret, som jeg helt vildt gerne ville have, drømme drømme....
En god strik der kan passe til alt er et must, og den stribede t-shirt har jeg allerede i sort/hvid, den er så lækker i kvalitet, og de her farver er da bare for flotte.
Støvlerne fra Acne, er nok lige over the top prismæssigt, og faktisk har jeg nogle der minder om fra Topshop, men føj de er pæne! Nederdelen og jakken er lidt mere trendy i forhold til hvad jeg plejer at gå efter, meeeen man skal jo også rykke sig lidt ud af sin comfortzone af og til;-)
Og tasken, ja hvad kan jeg sige, totalt drømmetaske, den er bare så mega flot, men desværre også alt alt for dyr:-(


4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med, at bloggen har fundet sig selv og dig igen. Der er et perfekt miks herinde af alt det, jeg godt kan lide :)

    SvarSlet
  2. Åh, er også meget forelsket i leo støvlerne, men ja puha, hvor er de dyre!

    SvarSlet
  3. Ih jeg liker det hele.. man får sådan lyst til at købe efterårstøj med alle de skønne ting der vises frem i blogland for tiden :)

    SvarSlet
  4. http://annsofey.wordpress.com/

    simpelt og dejligt det er sådan det skal være :D

    SvarSlet