mandag den 26. august 2013

En lille Loppe reminder






Det er på søndag vi holder blogger loppemarked i Århus, kom endelig forbi og sig hej:-) Her er lidt teaser billeder fra Instagram, hvor du også kan se mange flere teaser billeder fra os alle sammen  under hashtagget  #bloggerlopper

Jeg har blandt andet det mega cool AARHUS print med som Mic har lavet, jeg har A3 størrelse med og det koster 250 kr.
Jeg har ryttet HELT ud i skabet, og har vildt meget lækkert strik med. Jeg har også syet lidt smukke make up punge, og et par andre sager. Så der er MASSER af gode grunde til at kigge forbi;-)

4 kommentarer:

  1. Der ser ud til at være lækre sager:-) Håber jeg når det, på søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, det kunne være SÅ hyggeligt at hilse på dig Cecilie, jeg håber du kommer:-)

      Slet
  2. Så ærgerligt, at jeg ikke kan nå til Århus søndag! Får jo næsten shoppestress over at se alle jeres lopper her og på IG.

    SvarSlet
  3. æv, kan desværre ikke nå det på søndag, men har lige lavet et link på min blog stjernepus, håber i får en hyggelig dag :-)

    Kh Nanna

    SvarSlet