torsdag den 29. august 2013

MultiArt


Jeg ELSKER pinterest, og bruger det hver dag, både privat og til mit arbejde, der er uendeligt med inspirationsmateriale at finde derinde.
Forleden fik jeg en ide, om at samle flere af min pin's i mappen med flotte prints og kunst, og lave en collage med dem, der skal printes ud. Jeg synes de ser SÅ flotte ud sammen, dem på collagen, og tænker den vil passe perfekt ind i en A3 ramme.
Jeg synes de forskellige kunstværker/prints er fine hver for sig, og sammen ligner de en flot samling af postkort, der virkelig komplimenterer hinanden godt.
Jeg drømmer i øvrigt om selv at få tid til at male akvarel igen. Jeg gjorde det rigtig meget da jeg var yngre, og jeg synes det har så fint og poetisk et udtryk.

(Jeg ved godt der er copyright på det meste, men siden det kun er til mig selv herhjemme, så burde det vel være ok)

1 kommentar:

  1. Åhh ja Pinterest bliver også brugt flittigt her! Fin collage du har sat sammen:-)

    SvarSlet