lørdag den 24. august 2013

Loppemarked

Næste søndag, den 1. september holder jeg loppemarked sammen med 6 andre skønne blogdamer, Ida, Julia, Malene, Tenna, Lisbeth og Mille.
Vi sælger alle ud af vores gemmer, både tøj, børneting, og boligting.
Jeg har ryddet ud i både min egen og sylvesters garderobe, og i hele huset generelt. Jeg har desuden syet lidt lækre sager jeg sælger med lidt rabat på dagen.
Vi håber at rigtig mange vil kigge forbi, også "bare" til en lille sludder:-) Der er i øvrigt loppemarked på Ingerslev samme dag, så der er mulighed for et sandt loppemekka:-)

(Og del enedelig gerne med Jeres venner:-))

3 kommentarer:

  1. Lidt sjovt, for det er lige ved siden af min lejlighedsopgang. Verden er nu og bliver lille.

    SvarSlet
  2. Det bliver så godt! Satser helt sikkert på at komme!

    SvarSlet