torsdag den 22. august 2013

Overtøj til den nye sæson



Nu er det snart frakktid, og i år skal jeg have mig en ny uldfrakke. Min gamle fra COS, har holdt i 4 år, så nu må det vist være på tide. Jeg har allerede en varm og tyk vinterjakke, så uldfrakken er mere til de "pæne" dage, og til overgangen til og fra vinter.
Jeg er mest til grå, men det er forgængeren også, så måske man skulle hoppe ud i tern eller lyserød?? Jeg er stadig lidt i tvivl. Der er simpelthen så mange fine at vælge mellem.

Skal du også have ny frakke i år? og har du allerede kig på en?

// Lys frakke fra ZARA
// Ulden Frakke fra Designers Remix Collection
// Dobbeltradet grå frakke fra Stella McCartney
// Ternet frakke fra Ganni
// Rød frakke fra ZARA
// Mørkegrå dobbeltradet frakke fra ZARA

P.S. jeg har i øvrigt lavet et board med mine efterårsønsker på Pinterest lige her!




8 kommentarer:

  1. Uh elsker den fra Designers Remix. Det ligner den er i det plysagtige stof, som man kommer til at se en del til, her i efteråret...
    Tak for fedt indlæg, nu er jakke-jagten gået ind :-)
    Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også HELT vild med den, den ser nærmest lidt cardigan agtig ud!

      Slet
  2. Jeg skal ikke investere i en ny i år desværre, jo mindre der dukker et job ned fra himlen lige pludselig ;)

    Jeg har en Trillum Parka fra Canada Goose til de dage hvor termometret viser -5 grader og der ligger 30 cm sne. Der ud over har jeg en sort flot uldfrakke fra Won Hundred, som ikke kan bruges til hverdag på grund af skulderpartiet som ikke fungerer med en rygsæk. Desuden har jeg en grå frakke fra Zalando som dog ikke er særlig varm...

    .. og imens jeg har skrevet denne lange smørre, er jeg lige blevet enig med mig selv om, at jeg jo faktisk ikke har en varm og pæn frakke til hverdag?

    Jeg drømmer om den ternede fra Ganni, en parka fra FWSS og den klassiske uldfrakke fra Isabel Marant :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha, den fra IM er jeg også helt forelsket i, den overvejer jeg også kraftigt:-)
      Uanset hvad så er man bare nødt til at have en rigtig varm jakke, ellers så bliver det hele simpelthen for surt når der kommer minus grader!

      Slet
  3. Jeg er klart mest til den ternede! Kunne godt bruge både pæn frakke og varm vinterjakke, men må nok hellere prioritere det sidste, så jeg ikke fryser ihjel ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. en varm jakke er det vigtigste, men skal man udvide udvalget i garderoben, så ville den ternede være et modigt og flot valg! For mange år siden havde jeg en græsgrøn uldfrakke, og den var jeg SÅ glad for, den lignede ingen andre, og den lyste lidt op på en kold vintermorgen.

      Slet
  4. hvor er det pænt. det hele. jeg synes, at den fra designers remix er fuldstændig fantastisk fin. uha.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den kunne man godt gå og putte sig i til efteråret:-)

      Slet