mandag den 5. august 2013

Smykker

Armbånd fra Helena Rohner, set hos Henny and My
Halskæde fra J Crew hos Net-a-porter
Halskæde med guldhjerte fra Line&Jo
Slangering fra Hugau set hos YouHeShe
Armbånd fra Helena Rohner, set hos Henny and My
Halskæde fra Vero Moda
Jeg er vild med smykker, men også ret kræsen. Jeg kan godt lide et miks mellem billige og dyre smykker, hvor de "vilde" smykker oftest er på budget, og de mere enkle klassiske, der bliver investeret i. Jeg helt klart til guld, og til meget feminine smykker. Der findes SÅ mange flotte rå smykker i oxideret sølv, men jeg føler mig altid lidt forkert når jeg prøver dem. Guld og glitter må der til, og lidt klassisk sølv er også fint synes jeg.
Alt på collagen ønsker jeg mig, især sølvarmbåndet fra Helena Rohner, det er SÅ smukt og klassisk.
Har I et ynglingssmykke?



2 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage på bloggen! Og ja - jeg er en ravn... Det må gerne blinke. Er virkelig vild med både den fra VM og den fra J Crew... KH J

    SvarSlet
  2. Hej Fru Schou.

    Første gang jeg ser med på bloggen. Er positiv omkring dine blogindlæg om smykker! Synes selv at klassiske smykker i sølv såvel som guld bare altid går!

    SvarSlet