søndag den 18. august 2013

Weekend glimt





Weekender er da bare for lækre, de går desværre alt alt for hurtigt. Vi har nydt vores i roligt tempo, og blandt andet været på loppemarked i Sylvesters institution, hvor Kim kuppede en Playmobil brandbil. Jeg kuppede en dukkeklapvogn, fordi jeg synes at drenge ikke kun skal have "drengelegetøj", men S var så skuffet over den ikke var en bil.... Så luften gik lidt af ballonen!

//Morgenhygge med the i soften
//Brandbilslykke
//Weekendlæsning
//Vores nye legehus, som vi fik i sommerferien af mine svigerforældre

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en skøn weekend! Jeg har haft sådan en som var overbooket - det var også sjovt, bare på en mere hektisk måde ;-)

    SvarSlet
  2. Haha, godt forsøgt med dukkevognen :-) Alfred fik en da han blev 2 og den har han faktisk leget rigtig meget med, men nu er det som om biler og storebrødrenes Star Wars LEGO og Ninja Turtles har fjernet interessen fra den.

    SvarSlet
  3. Hehe, D tuller også rundt med min gamle dukkevogn med bamser og dukker læsset op i kæmpe top. Håber det gik godt i søndags. Tænkte godt nok på jer, da regnen styrtede ned.

    SvarSlet
  4. Børneben med blå mærker. Yndlings!

    SvarSlet