tirsdag den 10. september 2013

2 sider af samme sag - om at være tro mod sine favoritter






 Lang titel, men ikke desto mindre meget passende, for de her outfit billeder;-) Jeg falder ofte for de samme ting i nye fortolkninger, prøv at se de her billeder, der er 1 år gamle, og se så hvordan jeg så ud i weekenden da jeg skulle spise frokost med Kim inde i Århus;-) Ja, gammel kærlighed ruster ikke hvis du spørger mig:-)

Jeg fik i øvrigt den sødeste besked på IG, med en forepørgsel på MMS service med dagens outfit, jeg blev både stolt og forlegen på samme tid:-) Jeg glemmer nogen gange at der er andre en mine nærmeste der lige kigger med. Det gør mig rigtig glad når nogen kan bruge det jeg sender ud på www til noget:-)

Vest - Selected Femme
Sweatshirt - Zoe Karrsen (gammel)
Kjole brugt som nederdel - Wolford
Støvler - Topshop (gamle)

8 kommentarer:

  1. Det er kun godt, for det betyder jo at du har fundet en kerne i, hvad der er din stil! Og ihh hvor det fungerer!
    Til gengæld er I på det år blevet lidt flinkere til at komme afsted i biffen, og det er jo en god udvikling ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha, ja det må man sige vi er:-) nu mangler vi bare at blive bedre til at komme på restaurant også!!

      Slet
  2. Og det vidner jo netop om, hvor tro du er mod din stil, hvilket jeg rigtig godt kan lide ved netop dig!
    Flot :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ida, det var sødt sagt:-)

      Slet
  3. Du ser skisme også dejlig ud!!

    SvarSlet
  4. Jeg finder din stil mega-inspirerende. Kan godt lide du altid ser afslappet og feminin ud på een gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak, det er jeg virkelig glad for at høre, for det er faktisk også de ord jeg helst selv vi sætte på det, og det jeg føler mig bedst tilpas i:-) Så det er kun dejligt, hvis det også er sådan det opfattes af andre, og at du tilmed kan blive inspireret! Det gør mig glad og stolt;-)

      Slet