søndag den 22. september 2013

Beauty routines








Jeg har det sidste stykke tid testet nogle nye hudplejeprodukter, og især 2 af dem er jeg blevet rigtig glad, og de er faktisk allerede blevet en del af min daglige rutine.
Jeg bruger hver morgen en ansigtsrens fra Clarins, der skummer op som en sæbe, og har brugt den i mange år. Til brug om aftenen er jeg blevet rigtig glad for Eucerins 3-i-1 rens, hvor jeg ikke er så vild med at få vand i ansigtet (man har vel sine særheder!!).
Selvom jeg er 32!!!! så kan min hud nemt slå ud i perioder, så jeg er altid på jagt efter en god ansigtslotion, der giver masser af fugt, men på ingen måder fedter huden til, og det synes jeg virkelig den her fra Eucerin lever op til, jeg er blevet vildt glad for den!

Nu vi er i gang, så er jeg også nødt til at nævne mine trofaste hverdags make up produkter, som jeg køber igen og igen. Mineralpudder og creme rouge ( farven hedder Taffeta) fra Youngblood, to absolut favoritprodukter. Double wear mascara fra Estee Lauder, brow pencil fra Clarins og Instant Lip fra Clarins. På billederne har alle de nævnte produkter på, og synes (i al beskedenhed) de giver et friskt og neutralt look. Læbepomaden ELSKER jeg, den har lidt gloss effekt, men helt uden at klistre, og jeg bruger den dagligt.
Jeg har i øvrigt næsten lige vist et billede på IG af mig selv au naturel, hvilket var meget grænseoverskridende! Sådan her kan jeg bedst lide at gå ud af døren hver dag;-)

Det var en længere smøre, men hvis der alligevel er noget jeg har ikke har uddybet nok, så spørg endelig:-) Og kig med i morgen, der har jeg nemlig en give away med en hel serie produkter fra Eucerin!

5 kommentarer:

  1. Hvor ser du altså pæn ud. Tak for gode fifs Ninna. Jeg kunne godt trænge til lidt supplement til de der allerede står i skabet, så her er et par gode bud. :)

    SvarSlet
  2. Lækkert og naturligt look... Det naturlige og enkle er simpelthen det smukkeste, hvis jeg skal bestemme...
    Og den kategori går du helt sikkert ind under...
    Din brow pencil er den brun, eller??
    Kan kun give dig ret, Instant Lip er et must... :-)
    Tak for gode tips - god aften!
    Karina

    SvarSlet
  3. Det ser virkelig godt og naturligt ud! Hvilken farve bruger du af mineralpudder?

    SvarSlet
  4. Du ser også bare skøn og frisk ud :0)

    SvarSlet
  5. Hvor ser du fin ud :)! Er vild med Eucerin's produkter :)!

    SvarSlet