mandag den 23. september 2013

Give Away - Eucerin producer




Som jeg skrev i går, så har du nu muligheden for at vinde de lækre renseprodukter fra Eucerin. I indlægget fra I går, kan du også læse mere om hvad jeg synes om især ansigtscremen og 3 i 1 rensen:-)
Jeg vil ikke komme så meget ind på videnskaben bag produkterne, men du kan læse mere om dem her:-)
For at være med i konkurrencen, skal du blot skrive en kommentar til indlægget her, og kom meget gerne med et godt beauty tip hvis du har lyst:-) (det er ikke et krav)
Så trækker jeg en vinder på søndag den 29. september kl 20.00


HUSK AT SKRIVE DIN MAILADRESSE så jeg kan kontakte dig hvis du har vundet:-)

Jeg har kun et lille bitte krav, og det er at du følger min blog på Bloglovin´ lige her

Jeg håber meget I har lyst til at være, og måske dele nogle gode råd;-)

85 kommentarer:

  1. Jeg kunne virkelig godt trænge til lidt nyt på ansigtsplejehylden. Krydser fingre for lidt held:)

    SvarSlet
  2. Jeg har desværre ingen gode råd, er selv lidt i vildrede da min hud driller rigtig meget for tiden og har endnu ikke fundet løsningen. :( Måske denne serie kan hjælpe på de mange små urenheder jeg har fået?!

    SvarSlet
  3. Har vist ikke nogen råd, for er ikke særlig god til at passe på min hud... Det må blive et nytårsfortsæt, at blive bedre til det:-)
    Knus fra Tina Hjortkær Nielsen tibani66@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Det er nogle gode produkter der er i den her give-away så er helt bestemt med.
    Kh Maja
    Mailtilmaja(a)gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg følger selvfølgelig bloggen - men det har jeg nu gjort meget længe efterhånden. :) Jeg krydser fingre for, at jeg er heldig. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg følger din blog og vil gerne forkæles med nye ansigtsprodukter! :)
    Jeg har ikk så mange råd, men rens morgen og aften, huske at drikke vand og søvn hjælper til en flot hud :)

    madsen_eva9@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Uh, dem vil jeg meget gerne vinde! Jeg ved ikke om det er et beauty-tip, men min mor siger at man får flottere rynker, hvis man smiler meget :-)

    SvarSlet
  8. Gode råd har jeg desværre ikke så mange af, jeg søger selv rigtig mange råd, fra andre kvinder :) Men efter dit indlæg igår, blev jeg meget interesseret i disse produkter. Så selvfølgelig vil jeg være med.
    s.vilsboell@gmail.com

    SvarSlet
  9. Koldt vand i ansigtet om morgenen så er man frisk

    SvarSlet
  10. Med dine anbefalinger af produkterne må man da hellere være med ;)

    SvarSlet
  11. Hejsa

    Det vil jeg mægtig gerne vinde.
    Mit beste tip er at rense huden hver dag og bruge få men gode produkter. Ikke så meget nyt i det, men for mig er det det vigtigste 😃


    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg elsker at prøve nye plejeprodukter, specielt hvis de virker! Mit råd er at bruge olier til ansigtet :)

    SvarSlet
  13. Synes det er lidt sødt, at du ikke kan lide at få vand i ansigtet, når du renser det :)

    Kh. Marina candmorblog @ gmail.com

    SvarSlet
  14. Det gad jeg sørme godt vinde!

    Kh. Mette (mette.suberling@gmail.com)

    SvarSlet
  15. Mit råd er at det er vigtigt at fugte huden både indefra og udefra, med gode fedtstoffer og vand som jeg burde være bedre til at få drukket ; )
    Vil mægtig gerne vinde denne fine gave : )

    SvarSlet
  16. Det vil jeg godt nok gerne vinde:-)

    SvarSlet
  17. Er virkelig på jagt efter nye produkter, da jeg er løbet sur i dem jeg bruger lige nu. Nogen gange er det bare godt med forandring.

    SvarSlet
  18. Trænger i den grad til noget lækkert hudpleje. Min medicin fucker min hud op, og det bliver altid værre om vinteren ;)

    - Pernille pescno@gmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg er med :-)
    Hilsen Gitte
    gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  20. Glemte min email dorte_86@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Uh, sikke en dejlig give away. Jeg er klart med. Især efter at jeg har prøvet et andet produkt fra Eucerin; hyaluron-filler, som giver den blødeste hud.
    Mvh Carina, carhou79@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Har ikke så mange gode beauty-tips, men vil meget gerne vinde.
    Mvh Kia
    kiamandalmortensen85@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Elsker Eucerin produkterne, ville være skønt at vinde :o)

    MVH
    Rikke

    rikke@thiessen.dk

    SvarSlet
  24. I'm in! Døjer med hæslig hus i perioder, så måske dette kunne blive midlet der får bugt med det.. :-)

    SvarSlet
  25. Det vil jeg gerne vinde :-)
    sojativanka@gmail.com

    SvarSlet
  26. Åhhh det må jeg eje <3 Skønhedstip: sæt dig albuerne i halve citroner en gang om ugen, det gør underværker (for dine albuer, altså ;-))
    louisebinzer@gmail.com

    SvarSlet
  27. Skøn præmie. jeg er med :-)
    mettelindberg83@gmail.com

    SvarSlet
  28. Vil jeg da rigtig gerne vinde :0). Har dog ingen skønhedstips da jeg er så kedelig i den retning hvad angår cremer osv. men træning 5 gange om ugen er jeg besat af :0)

    SvarSlet
  29. Jeg håber t jeg vinder:-)) Jeg er også 32 år og slår ind imellem ud som en teenager:( Det jeg synes har hjulpet mig og mit hud er arganolie og holde mig væk fra ostepops ;-)

    SvarSlet
  30. hov min mail er arzu_ahmad@hotmail.dk.

    SvarSlet
  31. Ih, det ville være godt at vinde sådan en pakke. :) Jeg har ikke rigtig noget beautytip - medmindre mudder og hestemøg er godt for huden??? ;) lktl2@yahoo.dk

    SvarSlet
  32. Kunne være lækkert at vinde sådan en præmie!
    Mit bedste tip må være at fjerne makeup og rense ansigt inden sengetid og at gå efter de MILDE ansigtsrens uanset hudtype. Det er små ting, men de gør virkelig en forskel.

    SvarSlet
  33. De produkter vil jeg gerne prøve :)

    SvarSlet
  34. Ville være dejligt til min skøre hud :)

    SvarSlet
  35. Hej så følger jeg din blog og krydser fingre, super lækre produkter.

    SvarSlet
  36. Følger og liker ;-D
    Læste godt dit indlæg i går... så nu x'er jeg fingre for, at JEG er den heldige vinder.

    SvarSlet
  37. Jeg vil så gerne vinde det her sæt!
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Koldt vand i hovedet både morgen og aften er et hit her!
    Så er der lagt et lod i puljen :o)

    SvarSlet
  39. Jeg vil meget gerne deltage :-)
    kathrine0909@gmail.com

    SvarSlet
  40. Lækker give away. Mit tip er at lægge en lermaske om aftenen og så følge op med en fugtmaske næste morgen, så blive ansigtet så fint.

    SvarSlet
  41. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  42. lækkert lækkert, jeg vil gerne være med.

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  43. Ansigtspleje her i dette kolde vær? JaTAK!

    trinesopskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  44. Har hørt meget godt om den serie. Mit gode råd er mandelolie, som både kan bruges til rense make up af men også rigtig lækker, når du lige er kommet ud af badet. Smør kroppen ind efter du har duppet dig tør med håndklædet. Dejlig hud får man

    SvarSlet
  45. Deltager meget gerne :-)
    katrine_poulsen89@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Jeg deltager gerne. :)
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  47. Mit bedste beauty tip er at handle hos www.apo-rot.de
    Mega udvalg og billige priser på lækre rene hudplejeprodukter.
    Kh Ulla
    Ug9@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne være med! Kh Gitte - gittesnoerklerier@gmail.com

    SvarSlet
  49. Deltager helt sikkert
    jane_m_lindenberg@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Vil meget gerne deltage. Mit bedste tip er helt klart - hvis en bums eller anden urenhed er på vej - så drik hurtigt 2-3 liter vand så hele kroppen bliver renset. Sov med tandpasta på urenheden, og lad være med at pakke den ind i fed make-up creme dagen efter, men brug en god dækstift. Gentag tandpastaen til bumsen er væk - det burde gå hurtigt, da pastaen udtørrer den

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  51. Sikke en lækker give away! Jeg er med :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  52. Krydser fingre :)
    Julie ( j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  53. Rikke Jessen
    rjessen92@gmail.com

    SvarSlet
  54. sikke lækre sager jeg vil meget gerne deltage

    beauty tip: hårklinikken i kbh brug deres hårprodukter. Er selv igang med behandling derinde for hårtab.

    mvh jenny

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg deltager meget gerne :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Deltager med glæde!
    /Nina - voresalbum@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Jeg vil gerne vinde :) Jeg har ikke gode råd - udover fiskeolie og nok søvn.
    aum (a) dreammodel.dk

    SvarSlet
  59. Jeg deltager meget gerne :-)
    Godt tip er Argan oil, kan både bruges i håret, på kroppen og i ansiget.
    Man får dejlig sundt og blødt hår, og undgår tør vinter hud.

    Knus. Cirkeline_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Ej det vil jeg vildt gerne prøve.
    Jeg har desværre ikke fundet en løsning på mit bumseproblem jeg har pga PCOS.
    Men det er ikke særligt fedt at være 32 år og ligne en der er 15 år og i puberten.
    Har du andre gode råd omkring, hvordan du takler du slår ud? :-)

    Synes efterhånden jeg har prøvet alt (dog ikke ting på recept)

    Følger dig og glæder mig til at følge mere med i dit liv :-)

    Knus bettinalissa
    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  61. Ej hvor lækkert!
    Mit råd er hvis man har mange bumser så at bruge Baserion det er rigtig godt :D

    SvarSlet
  62. Jeg vil gerne deltage :)
    Mit råd er, skylle sit ansigt med kold vand hver dag :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  63. Jeg vil meget gerne deltage i konkurrencen.
    En lækker kokosolie er et super basisprodukt til både hud og hår.
    Dbh Sofie / sokirk@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Mit beauty tip er: brug solcreme hver dag året rundt :)

    Sara Rasmussen
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  65. Vil jeg rigtig gerne vinde :) min mail er lullubaloo@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Elsker Eucerins Aquaphor- den er god til læber, negle... <3
    Zirqes@gmail.com

    SvarSlet
  67. Håber jeg er den heldige? :-) min mail er kitmalene@gmail.com

    SvarSlet
  68. Husk at rense din hud hver aften. Det har hjulpet min hud meget at være kontinuerlig med min hudpleje :)
    mia_johannsen@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Jeg elsker Eucerin, så jeg deltager helt sikkert :) Krydser fingre...!

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  70. Ih hvor ser den lækker ud den serie:)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  71. Mit bedste råd er nok (selvom jeg ikke altid selv har fulgt det) at rense make up af HVER aften! Det ér altså bare dejligere at vågne om morgenen så og huden bliver ikke så hærget, nogle gange er man bare såååååå træt ;)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  72. Jeg er stadig på jagt efter den helt rigtige pleje til min sarte hud - særligt her når vi går vinteren i møde. Måske dette her er løsningen :) Hos mig er søvn og rigeligt med væske alfa og omega - og så en god fugtighedscreme, som ikke fedter.

    rikke-ankerstjerne@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Jeg vil gerne være med :-D
    Et godt beauty tip er, at hvis du har små øjne og gerne vil have dem 'åbnet' kan du bruge en nude, hvid eller sølv eyeliner i den våde kant, eller hvis du har store øjne og gerne vil have dem til at se lidt mindre ud, kan du bruge en sort eyeliner i den våde kant :-)

    Mia
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Beauty tip: husk at brug neglebåndsolie, - det hjælper neglene til at glo bedre og du undgår at båndene udtørrer.
    Jeg følger dig allerede på BL ;)

    // Rikke //

    rikkeriks85 @ gmail.com

    SvarSlet
  75. Er helt klart med :) Følger dig på BL nu.

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  76. Jeg er med :)
    Et godt tip er at lade vær med at pille i sine negle, det ser forfærdeligt ud! :D

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  77. Jeg er helt klart også med:-)
    Vh Trine
    trinemandal78@gmail.com

    SvarSlet
  78. Mit bedste tip - specielt til folk med uren hud - er at bruge Cleanance-K cremen fra Avene:

    http://www.webapoteket.dk/produkter/av-ne-cleanance-k-oliefri-ansigtscreme-40-ml

    Den har virkelig hjulpet min hud! Pudderdåserne har også lavet et indlæg om den: http://pudderdaaserne.dk/2012/12/16/effektiv-kemisk-eksfoliering-avene-cleanance-k/

    Ann - ann.sonne@hotmail.com

    SvarSlet
  79. Deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  80. Deltager meget gerne :-)

    Kh mariahummelmose@gmail.com

    SvarSlet