tirsdag den 3. september 2013

Lopper - Tak fordi I kom






TUSIND TUSIND tak til alle der kom forbi i søndags, og især til dem der kom først på dagen og havde tålmodighed til at stå i kø:-) I var med til at gøre dagen helt fantastisk for os:-)
Jeg fik ikke taget et eneste billede, da der var så travlt. Men det gjorde jeg til gengæld af det ÜBER lækre sushi vi fik i lørdags, fra SOTA sushi i Århus.
Og så vil jeg lige sige at jeg sætter lidt "rester" til salg på IG senere i aften (ninnaschou). Jeg handler kun via paypal eller mobilbank, da andet desværre er for tidskrævende og omstændigt for mig.

3 kommentarer:

  1. Kan virkelig godt forestille mig, at der var gang i den lille kælder ;) Er lidt ærgerlig over at jeg ikke havde mulighed for at kigge forbi denne gang..

    SvarSlet
  2. Hej Ninna - det var et rigtig fint arrangement! Det må I gerne gøre igen! (måske med lidt mere plads;-)?)
    Er SÅ glad for make-up pungen, men jeg kan bare ikke nænne at putte noget i den! - er bange for den bliver beskidt, ha ha;-)

    SvarSlet
  3. Uh, det ser godt nok lækkert ud det sushi! Det tror jeg da vidst at jeg skal prøve ;-)

    SvarSlet