lørdag den 28. september 2013

New in- Jeans






Jeg hader seriøst at finde nye bukser eller jeans, men når jeg så har fundet de helt rigtige, så bliver jeg simpelthen også bare SÅ glad for dem! Det er som om alt mit tøj bliver nyt igen, når jeg kan bruge det med et par nye bukser. Jeg er vildt kræsen hvad angår bukser. De skal sidde godt, og være ret neutrale uden at blive for kedelige, og så må de helst heller ikke koste flere tusind kroner!
Jeg fandt de her jeans i Selected sidste weekend, og de ramte bare plet (synes jeg ihvertfald selv;-)) De er neutrale, men stadig lidt rå med lynlåsen og vasken. Og så kan jeg godt lide at de ikke har "slidmærker", det synes jeg ofte at grå jeans har, og det klær' bare slet ikke mine anti model ben.
De er i en kraftig denim, med lidt stretch, men ikke som leggins. Og så har de midwaist, hvilket er det perfekte i min verden.
Jeg har i øvrigt også fået både nye støvler og ny cardigan, men nu var det lige jeansbegejstringen jeg ville dele med Jer:-)

Har du et par favoritjeans? og kan du anbefale nogen?

p.s. cardigan'en er altså et rigtig godt alternativ til Acne's Raya model i mohair, kvaliteten er vildt lækker, og nu blev jeg lige tippet om i kommentarfeltet, at den er der i grå, haps haps!!

Jeans fra Selected
Cardigan i mohair fra H&M (desværre udsolgt i bordeaux på nettet, men den er der i grå)
T-shirt fra MSGM (gammel)
Støvler fra Ganni

26 kommentarer:

  1. Super flotte jeans, de klæ'r dig godt :)

    Synes du at cardiganen fælder meget? Jeg har den lige nu til at ligge i kurven på webshoppen, men så blev jeg lidt i tvivl mht. mohairblandingen :) og er den lille eller stor i størrelsen, synes du?

    SvarSlet
  2. Tusind tak Anne-Sofie:-)
    Jamen så har de måske fået den på lager igen:-) den er lidt stor i str, min er medium, og den fælder slet ikke, kvaliteten er SÅ lækker, og faktisk synes jeg godt den kan måle sig med Acnes mohair kvalitet:-)

    SvarSlet
  3. Jeg har lige været inde og kigge, og det ser ikke ud til den er der, måske forveksler du den med angora?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er udsolgt i bordeaux, men den er der i grå i alle størrelser :)
      Ah, hvor dejligt - så skal den helt sikkert klikkes hjem! Prisen er nemlig virkelig god i forhold til Acne's, så den er et godt alternativ :)

      Slet
    2. Ej tak for tip:-) Det havde jeg slet ikke set, nu har jeg også købt den i grå, den er SÅ lækker! Den bliver du glad for! Og ja, en noget mere menneskelig pris end Acnes..

      Slet
    3. Skønt når man kan hjælpe hinanden! :) Glæder mig til at modtage den, den ser rigtig rar ud.

      Slet
  4. Enig! Det kan være enormt tidskrævende og omfattende at finde de perfekte jeans! Og dem der er perfekte for ens bedste veninde er det ikke nødvendigvis for en selv! Mine favorit jeans er "5 Pocket Skin" modellen fra Acne. Jeg købte mit første par i Hamborg for et halvt år siden, og siden har jeg købt to ekstra par i samme model ;)

    Og den t-shirt altså! Den ville jeg så gerne eje!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for jeans tip Ida:-) Jeg har een gang haft et par needle fra Acne, som jeg synes var helt forfærdelige til mig, så siden da har jeg holdt mig langt væk fra deres jeans, men måske jeg skulle vove mig ud i dem igen:-)

      Slet
  5. Armen altså, det billede med støvlerne og lynlås detaljen... Det er bare for lækkert!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan vi takke Hr. Schou for, han har virkelig oppet sig;-)

      Slet
    2. Altså billedet naturligvis;-)

      Slet
  6. Jeg hader også at shoppe bukser. Men tak for cardigan tippet, den røg netop i kurven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Malene, den bliver du glad for:-)

      Slet
  7. Har du evt et link til cardiganen, jeg kan ikke rigtig finde den? Fine bukser, ser ud som om de er lange i benene, må jeg spørge hvor høj du er? Jeg er 175 og har svært ved at finde bukser der er lange nok..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan du tro du må:-) Jeg er 172 cm, men de her jeans er 7/8, hvilket vil sige at de er for korte med vilje! Men det synes jeg er rigtig fint når man har ankelstøvler til, og så når det er varmt nok til bare tæer i flade sko/sandaler:-)

      Slet
  8. Pernille der er link hvis du klikker hvor der står H&M:-)

    SvarSlet
  9. Jeg synes også de bukser rammer plet hos dig, Ninna, de sidder jo supergodt. Tak for tip om cardigan, den er røget i kurven her også :-) HM burde takke dig for øget omsætning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det var vel nok sødt sagt Mette <3
      Og ja, ha ha ha, de kunne godt lige sende en check, det må være på sin plads:-)
      Jeg er sikker på du nok skal blive glad for den cardi:-)

      Slet
  10. Altså, hvor ser du bare godt ud! Tror da også jeg skal kigge efter sådan en cardigan :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita, det var sødt sagt:-)

      Slet
  11. Du er så læks Ninna!! De jeans ser mega cool ud. Jeg er også helt vildt kræsen med bukser - i hvert fald stramme bukser som jeans og leggings. De skal bare sidde helt perfekt og samtidig være behagelige at have på og der er strech bare ofte svaret :-)
    Jeg har nogle sorte fra Zara som ligner dem her lidt og som er blandt mine undlings. Det er bare sådan nogle coatede nogle og ikke jeans men de har også lynlåsen forneden og den lille detalje elsker jeg bare.

    Hvordan er disse i størrelsen?

    Kh Ulla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ulla <3
      Jeg synes bukserne er ret normale i str. men er du mellem 2 størrelser så gå til den lille side, da de godt må sidde MEGET stramt til at begynde med, de skal nok give sig:-) Jeg har taget str 30, og jeg er normalt 30 (nogle gange 31), og jeg synes de er SÅ behagelige!
      Jeg tror også jeg har de bukser fra Zara, de er også totalt ynglings her:-)
      Håber alt er vel, det ser ihvertfald sådan ud på bloggen, og nu skal I jo snart holde 3 års fødselsdag;-) Vildt!!

      Slet
  12. det er sådan et killer-outfit, smukke ninna.

    SvarSlet
  13. De klær dig rigtig godt! Jeg kunne godt bruge et par ekstra bukser at gå vinteren i møde med, og med budgetvenlig pris er de absolut et godt bud.

    Jeg er nu også ret vild med både din cardi og støvler. De fuldender absolut looket. :)

    SvarSlet
  14. De sidder rigtig godt på dig og jeg elsker lynlåsene forneden.. Har selv flere lign fra Zara :o)
    Jeg er rigtig glad for Bershka, som jeg køber i både Paris og Italien, de laver super fede og billige jeans lige til min figur :o)

    SvarSlet
  15. Ej den er lækker den cardigan den må jeg vist ind og lure på.. Knud frs Maria http://morogco.blogspot.dk

    SvarSlet