søndag den 15. september 2013

Sengetæppe





Jeg har LÆÆÆÆÆÆNGE ønsket mig et nyt sengetæppe, og det er ikke fordi der har manglet flotte sengetæpper at kaste sine penge efter, men ofte er de bare så dyre synes jeg. Og så har jeg flere gange haft en ambition om selv at lave et, men det er ligesom ikke rigtig blevet til noget. Men nu fandt jeg det helt rigtige, og endda billigt!! Jeg er vild med HAY's quiltede indiske tæpper, og fandt noget lignende på Etsy lige her, der findes sikkert andre der sælger lignende, bare søg på india quilt.
Portoen var lidt pebret (mener det var25-30 US dollars), og jeg ventede i cirka 3 uger på det (pga tolden) Men stadigvæk billigt for så stort et tæppe, og bestemt ventetiden værd.

7 kommentarer:

  1. Hvor ser det smukt ud! Jeg er også for nærig til hays og de er heller ikke ret store. Tak for tippet ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare overdrevet lækkert!! Gid at min kæreste ikke var så p... konservativ når det kommer til indretning...grå, sort, hvid, grå, sort, hvid...suk!

    SvarSlet
  3. Hej Ninna
    Tak for et fint link. Måtte du betale told og hvor meget?
    Kh C

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kom ikke told på:-) Jeg kunne bare se det havde været åbnet af tolden, nok fordi det var sendt fra Indien;-)

      Slet
  4. Hi Mrs. Schou,

    Thanks for listing my quilt on you blog. I am getting a great response. I am glad that you liked it.

    For all others i have got this quilt back in stock. Here is the link:

    https://www.etsy.com/in-en/listing/154872481/queen-kantha-quilt-kantha-blanket-throw

    SvarSlet