søndag den 8. september 2013

Weekend i slow-motion



Hverdagen er rigtig hård for tiden. Vi vil det hele, og når ikke så meget! Jeg er lige begyndt i en ny afdeling på mit job, et skifte efter mit eget ønske, men ikke desto mindre noget der kræver lidt ekstra energi. Jeg skal lave overtøj (i Vero Moda) fremover, og glæder mig helt vildt til at rigtig at komme i gang med det nye område.
Vi går desuden og lader op til 3 års fødselsdag og børnehavestart for min lille øjesten. Han er mega parat (til begge dele;-)) så det bliver GODT!
Derfor har vores weekend set sådan her ud, absolut ingen planer, kun masser af hygge og leg. Sådan nogle weekender har vi besluttet os for at vi skal have mange flere af fremover:-)

4 kommentarer:

  1. Nogle gange er en weekend i slow motion bare det bedste.

    SvarSlet
  2. Det er en kunst at skrue tempoet ned! Når alting bliver for hektisk opprioriteres at-lave-ingenting weekenderne.

    Jeg er sikker på, at det nok skal blive rigtig godt det hele - både den nye stilling og børnehaven starten. :)

    SvarSlet
  3. Den weekend set dejlig ud. Her er hverdagstempoet også alt for højt, men tirsdag flyver vi til langbortistan, og med det i baghovedet kan man overvinde hvad som helst.

    SvarSlet
  4. Det lyder både spændende og hårdt! Husk at nyde de små ting og fokusér på det vigtige :-)

    SvarSlet