søndag den 6. oktober 2013

Grey and Black





Jeg ønsker mig masser af gråt og sort til efteråret, og de her ting står helt øverst på min ønskeliste! Den sorte strik har jeg faktisk allerede købt, skoene er desværre væk i min størrelse på nettet:-( Blazeren vil jeg bruge med jeans og en t-shirt, kjolen som den er, med flade sko på arbejde, og høje sko til fest (hvis altså jeg var sådan en der gik til fester;-)) Tørklædet er en nyhed hos TGTBB, og jeg synes det ser virkelig dejlig blødt ud.
For mig handler godt tøj mest om gode kvaliteter, og det kan man heldigvis få fra både dyre og billige mærker. Det er en udvikling i moden jeg er rigtig glad for. Det er simpelthen så skuffende at se en flot strik, og så finde ud af, at den er i akryl, så går jeg langt udenom!

Hvad drømmer du om at gå i her til efteråret?

P.S. Ida har vist grå ønsker til hjemmet her, så kan man ligesom fuldføre stilen;-)

Kjole fra ByMaleneBirger set her
Strik fra COS
Sko fra COS
Tørklæde fra TOOGOODTOBEBASIC
Bluse fra Part Two
Blazer fra Zara

12 kommentarer:

  1. Jeg tror, den kjole er en killer på! Masser af snydetalje ;) Har du prøvet den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg virkelig også, men jeg har desværre ikke haft mulighed for at prøve den! Jeg har i virkeligheden heller ikke råd til den, så det er nok bedst at leve i uvidenhed;-)

      Slet
  2. Jeg tror seriøst den kjole kunne gøre underværker for de flestes figur - Den er virkeligt lækker

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tror jeg også den kunne, jeg gad god teste den;-)

      Slet
  3. Mmmh grå er altså bare så evigt pænt :) Og så må jeg melde mig enig med de andre, at den der kjole helt sikkert vil kunne gøre noget fantastisk for ens figur ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er den lækker den strik!
    Vil du give en update på kvaliteten af den? Jeg købte en i bordeaux sidste vinter som ligner den på et prik, og den er simpelthen ikke særlig pæn mere :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida, beklager jeg først giver en update så sent! Den er helt fin i kvali synes jeg. Den fnuldrer en lille smule, men det kan ikke rigtig undgåes med 100% uld. Til prisen, så er jeg tilfreds hvis den holder sæsonnen ud:-)

      Slet
  5. Er også helt vil med den strik! - totalt lækker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, den er SÅ lækker, også i virkeligheden:-)

      Slet
  6. Jeg bliver så glad, hver gang et indlæg fra dig popper op :-) Lækre ting du ønsker dig Ninna, den strik står også på min ønskeseddel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg bliver glad når jeg får SÅ skøn en kommentar Mette;-) Tak fordi bruger tid på det:-)

      Slet