onsdag den 30. oktober 2013

Kuk Kuk




Jeg er her stadig, jeg har bare rigtig meget at se til på den anden side af skærmen. 
Men livet går sin vante gang herude i provinsen, og weekenden blev brugt på roligt tempo, med tid til at udforske snegle og mudder udenfor i ny flyverdragt, der kan holde til lidt af hvert. 
Jeg forkælede mine drenge med hjemmelavet pizza med friske krydderurter, opskriften på pizzadej har jeg fundet hos Ann-Christine.

Jeg har gang i et julepynt projekt som jeg glæder mig til at vise frem her, jeg tror det bliver rigtig fint nemlig:-)

Kan I have en dejlig aften:-)


12 kommentarer:

  1. De så bare super lækker ud de pizzaer....

    SvarSlet
  2. Det er altid spændende, når der brygges på nye projekter. :) Jeg skal vist også snart have sagt kuk-kuk til min blog. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan hurtigt komme ud af rytmen:-)

      Slet
  3. Dejligt med et lille 'pip' men det er jo skønt at der er meget at se til. Glæder mig til at se dit julepynt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita, jeg glæder mig også til at vise frem:-)

      Slet
  4. Dejligt at høre du stadig er i live derude :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altid godt med et lille livstegn:-) og dejligt at vide at I læser med:-)

      Slet
  5. Det lyder spændende med et jule-pynts projekt. Det glæder jeg mig til at se.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sigen, ja jeg håber det bliver ligeså godt som jeg tænker det:-)

      Slet
  6. Uanset om du blogger hver dag eller en gang om måneden, vil jeg altid være interesseret i at se hvad du viser. Selvfølgelig ruller alt, livet og virkeligheden, på den anden side af skærmen. Det er altid det vigtigste at pleje. Drop pligten ifht pleje af blog og brug den som et vindue til at vise små glimt fra (hvad der ser ud til at være) jeres skønne hverdag.
    Tak for en altid inspirerende blog,
    kh Ditte

    SvarSlet
  7. Tusind tak for din meget søde besked Ditte, den blev jeg simpelthen så glad for at læse. Det gav mig lige et smil på læben, da jeg smugtjekkede på job i dag:-)
    Tak fordi du læser med;-)

    SvarSlet