søndag den 20. oktober 2013

New in - Luksus glitter





Jer der har læst med noget tid, kan måske huske den smukke halskæde jeg viste sidste vinter, det var denne her, som jeg havde på her.
Det er min veninde Mette der både har lavet halskæden og armbåndet. Hun er et af de mest kreative mennesker jeg kender, og så er hun ligesom mig, halvt ravn og halvt menneske, og dermed vild med alt hvad der glimter:-)
Er det ikke bare smukt? Jeg er vild med det rå læder sammen med de feminine og glimtende sten.

Mette laver armbånd på bestilling, der er flere størrelser og forskellige sten, pris mm. Skriv til hende på
mette.bjerregaard@yahoo.dk for interesse:-)



8 kommentarer:

  1. Tror vi alle har en lille ravn i os, for ting der glimter. Det er jeg i hvert fald også vild med. Og hvor er det fint, det armbånd, det er jo ren glæde at have sådan et fint et på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pernille, jeg er også vildt glad for det, det skal bruges mest muligt:-)

      Slet
  2. Sammensætningen af glitter og læder er helt perfekt!!!

    SvarSlet
  3. Det var en sej beskrivelse, halvt ravn, halvt menneske ;) Jeg fik straks et billede på nethinden af dig i klædt en af Lines fine fuglekapper ;)

    SvarSlet
  4. Så fint smykke.. Og ja, ret billedlig beskrivelse af dig selv :-)
    Har hun en blog?

    SvarSlet
  5. Fantastisk beskrivelse med halvt ravn / halvt menneske. Det er pæne smykker din veninde laver. :)

    SvarSlet
  6. Perfekt beskrivelse af de fleste kvinder som jeg kender :o) Rigtig fint armbånd, var også vild med halskæden...

    SvarSlet
  7. Hej fru Schou. Jeg har netop opdaget din blog. Rigtig hyggelig og underholdende. I øvrigt fedt armbånd.
    Hilsen Tina
    http://tinasopskrifter.blogspot.dk/

    SvarSlet