lørdag den 9. november 2013

Jakke afhængig



Hej jeg hedder Ninna, og jeg er afhængig af jakker!! Virkelig, det er jeg.. Det er min helt store last, lidt ligesom dem der har det med sko eller tasker. Mit problem er jakker. når jeg ser en der er pæn, så kan jeg slet ikke styre det, og nu har jeg købt en læderjakke. For det første så har jeg allerede en læderjakke som jeg er meget glad for, for det andet, så er sæsonen snart slut, og der er lang tid til forår hvor den slags jakker kan blive luftet. Men ikke desto mindre, så kan jeg slet ikke stå for den, det er både farven, stilen, læderet, ja det hele faktisk!

Har du en last?

Jakke fra Seleced Femme

9 kommentarer:

  1. Jeg er afhængig af solbriller, tasker, sko, sorte vingummibamser, tørklæder

    SvarSlet
    Svar
    1. Vingummier generelt er jeg også ret afhængig af;-) Og tørklæder:-)

      Slet
  2. Men super fed jakke! Den må også gerne bo hos mig!

    SvarSlet
  3. Den er også lækker, jeg kan godt forstå, at den måtte med hjem :-)
    /tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er SÅ fed:-) Jeg tror også jeg bliver meget glad for den:-)

      Slet
  4. Min last er tasker, men jakker har jeg også min del af. Jeg er meget lun på en quiltet læderjakke fra Selected Femme for tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh den er godt nok også fin, den har jeg også luret på:-)

      Slet
  5. Hvor er den flot! Den ser ud til at have et rigtig lækkert snit :)

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot... og så er jeg vild med at den er andet en sort... modigt og sejt :-)

    SvarSlet