torsdag den 28. november 2013

Kære julemand


Jeg ville blive forfærdeligt glad for ovenstående mix af forbrugsgoder, ja faktisk endda en lille smule lykkelig! Det er ting jeg virkelig har brug for, og som jeg på ingen måde kan gå ind i 2014 uden (og her taler jeg især om Chanel tasken). Jeg ville sætte pris på at de ligger klar den 24. under juletræet, som en belønning for hvor sød jeg har været i år;-)
Helt ærligt, så har jeg virkelig forsøgt at være fornuftig, og det ER faktisk ting jeg mangler (især Chanel tasken;-)) Jeg elsker en god krimi, og jeg bliver altså aldrig træt af at læse om Anika Bengtzon. Nyt undertøj, og nye støvler - ja tak! Og så kunne jeg rigtig godt tænke mig en lang og enkel guldkæde i et klassisk design, og den her fra Helena Rohner er meget smuk synes jeg.
Det hvidriflede er et on-going samleprojekt, og jeg mangler især frokost tallerkner og dybe tallerkner, men de fine krus med hank er jeg også ret vild med!

Hvad ønsker du dig i julegave?

Hvidriflet porcelæn fra Royal Copenhagen
Trusser fundet på YouHeShe
Liza Marklund krimi fundet hos SAXO
Helena Rohner halskæde fundet hos HennyandMy
Chanel vintage taske på YouHeShe
Ash støvler fundet på ASOS
Chanel bog fundet på Amazon







10 kommentarer:

  1. Lækre sager - jeg har lige i dag postet en lignende collage med mine ønsker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ja, det var også nogle fine ting du har ønsket Mie:-)

      Slet
  2. Av for den, du rammer lige ned i et ømt punkt hos mig! Min undertøjsskuffe trænger i den grad til en grundig oprydning og opdatering - lækkert undertøj er helt sikkert også et ønske herhjemme!
    PS. Men undskyld mig, har du ikke et par lign. støvler fra Zara, frøken?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig kedeligt at bruge penge på synes jeg! Så det kommer altid nederst på listen, men nu kan jeg ikke ignorere det længere, der må nyt til:-)
      P.s. ja og nej, jeg har dem ikke længere:-)

      Slet
  3. Fed ønskeseddel Nina! Tak for inspiration :). KH Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen selv tak Marie, dejligt du kan bruge den som inspiration:-)

      Slet
  4. Sikke lækre sager! Men hvordan laver du collagen?
    Kh Marie - en nybgynder;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg laver den i picmonkey.com, det er en gratis redigeringside. Men normalt plejer jeg faktisk at bruge photoshop.
      :-)

      Slet
  5. TOP lækre sager og dejligt med inspiration. Gid jeg var en læsehest!! - Jeg sad og ville lave en lille ønskeliste, men jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal ønske mig, jeg er FULDSTÆNDIG tom for ideer - så skriver jeg noget ned og sletter det igen for jeg ville ikke blive særligt glad for det når det kom til stykket... Fine sager Ninna! ;)

    SvarSlet
  6. Rigtig fine sager! Min ønskeliste er slet ikke så langt fra din.
    Desværre er der en del flere praktiske ting på listen, da jeg hverken har haft penge eller lyst til at købe dem selv i løbet af året.
    Ønsker mig eksempelvis nye pander (jaaa) ..
    Men ønsker mig også lingeri, bøger og hvide skjorter - så jeg kan være heldig også at få nogle lidt sjovere gaver. :)

    SvarSlet