mandag den 4. november 2013

New In - Isabel Marant coat






Jeg har vist ikke fået præsenteret min nye vinterfrakke ordentligt... Og det går jo ikke!
Den har stået højt på ønskelisten i flere år, og nu kan jeg endelig gå og varme mig i den lækre frakke. Jeg fik vredet armen rundt på Kim og fik ham til at tage billeder i weekenden;-) Ej, han er nu en rigtig god bloggermand, omend jeg aldrig vænner mig helt til at stå der og instruere - også derfor det meget skæve ansigt på et af billederne, men altså, sådan kan jeg også se ud:-)

Jeg håber I har nydt weekenden? Jeg har været hjemme i dag med syg S, hvilket - som altid- jo passer utrolig dårligt, da jeg har rigeligt at se til på job.

Frakke - Etoile Isabel Marant
Strik - Zara
Nederdel - H&M trend (gammel, og fundet på Trendsales)
Armbånd - Se her
Støvler - Ganni

10 kommentarer:

  1. Sig mig - har du ikke tabt dig en hel del?

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske et par kilo siden sommer, men ikke sådan det vilde tror jeg, det er nok en heldig vinkel jeg er fanget i;-) Men tak:-)

      Slet
  2. Jeg håber, du er lige så glad for frakken som jeg er!! :)
    Den klæder dig godt - Ligesom den vildt lækre nederdel!

    www.fashionlab.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg sikker på jeg er, jeg er ihvertfald MEGA glad for den:-) Og tak Ida:-)

      Slet
  3. Aaaii hvor er den lækker den frakke..... Den klæder dig rigtig godt.

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare super flot... Den står også højt på min ønskeliste... og lækkert, som du har stylst looket ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tuisnd tak:-) Ja, det er altså ikke hver dag det er med hæle osv, men nu skulle vi lige til 40 års fødselsdag;-)

      Slet
  5. Hvor ser den jakke bare skøn og varm ud :-). Godt stylet med nederdel og lækker strik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katrine, jeg er også rigtig glad for den:-) Og nederdelen også, jeg fandt den billigt, og har virkelig fået den brugt meget, så det var lidt af et kup:-)

      Slet