lørdag den 21. december 2013

Blazer lykke







Jeg ved faktisk ikke hvor meget Jer der læser med, går op i mode? Det kunne være sjovt at høre hvor mange af jer, der egentlig læser pga de indlæg jeg laver om tøj og mode? 

Jeg sprang ud i blogger-livet uden de helt store tanker om indholdet, jeg vidste bare at jeg havde noget på hjerte, men jeg synes stadig det er grænseoverskridende at vise "outfit billeder" af mig selv her, og det første lange stykke af bloggens levetid, så var det slet ikke noget der fandtes herinde.  

Når jeg viser noget nyt jeg har købt, så gør jeg det fordi jeg gerne vil dele glæden over at have fundet en ting som, efter min mening, har kastet lidt glans over mit liv;-) Jeg håber også, ganske ydmygt, at det kan inspirere andre, at se hvilke ting jeg vælger at kaste min kærlighed på, ud af A L L E de ting man faktisk kan købe i den her verden. 
Jeg vil gerne gå endnu mere i dybden med "de gode køb" og prøve at styre udenom de køb der har samme effekt som at "holde varmen ved at tisse i bukserne", glæden  går så hurtigt over igen, og skuffelsen vokser;-) 
På instagram har jeg skrevet 20 ting om mig selv, og een af dem, er at jeg vil holde en shoppefri måned i 2014. Jeg har ikke lagt mig fast på en bestemt måned endnu, men jeg skal nok opdatere jer;-)

Hverken november eller december har dog været shoppefri!!! Tværtimod må man nok sige.
Jeg synes jeg var ret heldig at få fingrene i den perfekte sorte blazer fra Isabel Marant pour H&M. Den er cool, feminin og klassisk på samme tid, og kvaliteten er vældig vældig god.

Jeg håber I får en skøn weekend og måske endda juleferie fra nu? Jeg skal lige på arbejde på mandag før jeg kan læne mig tilbage og fylde mig med julegodter og julemad :-)

20 kommentarer:

  1. Jeg læser med på ALLE dine indlæg .) Og jeg elsker din blanding af hverdag, kreativ og mode. Jeg læste også med før du begyndte med "dagens". Jeg syntes det er fedt, du har lyst til at vise dine lækre køb og din stil frem - jeg er vild med din stil :) Og jeg syntes det er fedt, at din blog indeholder lidt af alt der betyder noget for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Tina, det betyder alverden med sådan en kommentar:-)

      Slet
  2. Jeg læser også alle dine indlæg og er derfor også rigtig glad for dine modeindlæg. :)

    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christilina, jeg er glad for du læser med, og tager dig tid til at kommentere:-)

      Slet
  3. Jeg læser også med på alle dine indlæg. Du inspirerer mig og giver mig mod til at prøve nyt.
    Bliv endelig ved.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fantastisk skønt at høre, så får jeg også lyst til at blogge endnu mere;-)

      Slet
  4. Jeg er med på shoppefri måned, og håber faktisk at udvide efterfølgende. ;-) Har min blog frksannemand.blogspot.dk, som pt. næsten er afgået med døden, men som jeg i det nye år vil puste nyt liv i med mit projekt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det bliver spændende, det vil jeg følge med i:-) Har du lagt dig fast på en måned?

      Slet
  5. Jeg sluger alle indlæg råt Ninna, og er vild med det hele også mode/outfit posts!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine altid søde beskeder Mette, det er utrolig værdsat <3

      Slet
  6. Den er så lækker, og de klæder dig fantastisk!! :D
    I 2012 havde jeg også én shoppefri måned, og jeg regner med at gentage succesen (for ja, det var det!) igen i 14!

    Og - Det kommer næppe bag på dig, men jeg er vild med modindlæggene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak Ida, den er også rigtig flot til dig:-)
      Jeg glæder mig meget til at prøve shoppefri måned, jeg tror det bliver godt for mig:-)
      Vi "ses" i 2014;-)

      Slet
  7. Jeg læser alle dine indlæg Ninna, men synes dine mode-indlæg er vildt gode. Kan godt lide at blive inspirereret af dine forskellige outfits eller fx dine ønskesedler hvor der indgår tøj. Rigtig glædelig jul fra Marie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg vel nok glad for at høre Marie, det giver altså også vand på møllen til at fortsætte når man får så skøn en kommentar, det skal du have tak for:-)

      Slet
  8. Jeg er også glad for både dine krea- og modeindlæg! Så bliv endelig ved med begge dele:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lone:-) Det er dejligt at høre:-)

      Slet
  9. Da jeg begyndte at følge din blog var det fordi jeg var faldet over de små quiltede tasker. Den slags er jeg selv glad for at sy, og det er dejligt med inspiration. Men det er fint med forskellige emner. Hvis det er noget, der ikke interesserer én, kan man jo hurtigt bladre videre. Tak fordi du er flittig til at lave indlæg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laila, ja det er lige hvad man kan, altså bladre videre hvis det ikke lige fanger interessen:-) Jeg er rigtig glad for din fine kommentar og fordi du tog dig tid til den:-)

      Slet
  10. Jeg læser dem alle og syntes du har en fin og enkel stil :0) Det bliver spændende med shopppefri måned, det ville jeg aldrig kunne klare.. Syntes blazeren på billedet er rigtig flot men ligner den ikke lidt den du vandt i en give away sidste år til nytår ;0)

    SvarSlet
  11. Jeg kan rigtig gode lid at du laver indlæg om forskellige emner - også mode! Glædelig jul

    SvarSlet