søndag den 15. december 2013

Julen er hjerternes (og madens) fest









Jeg ELSKER jul, det er et af årets højdepunkter for mig. Og efter jeg er blevet mor, har julen fået en helt anden dimention, det er et fantastisk privilegie at opleve julen sammen med et lille barn. Jeg får helt kriller i maven om morgenen når han løber ind for at se om nisserne har lagt noget til ham i deres hus (hvilket de jo som regel har;-)), og at høre ham sige "jeg glæder mig bare rigtig meget til juleaften mor", selvom han nok ikke lige heeelt ved hvad det der juleaften præcis er;-)

I denne her weekend har vi rigtig fået julehygget. Vi har spist øko flæskesteg med franske kartofler og brun sovs (MUMS), og sådan en øko gris smager altså bare af lidt mere (maden er en gave). Vi har besøgt Sylvesters farmor og farfar der forstår at pynte RIGTIGT op til jul. Og så fik vi spontant taget årets julebillede (med en beskidt og for lille trøje!!!)
Hos mine svigerforældre hænger der en isbjørn på væggen, og jeg synes det er ret fint at Sylvesters hår nærmest har samme farve som pelsen:-)
Jeg fik også taget lidt outfit billeder, de kommer senere!

P.S. i morgen er sidste dag med 25% i min shop, der er stadig en enkelt leo pung, men også et par  meget fine flagranker tilbage;-)

KODEN ER: jul




4 kommentarer:

  1. Julen er også den skønneste tid - selv om jeg nu synes min er blevet lige rigeligt stille med tiden - Jeg elsker at rende til komssamen'er og dets lige, men min mand har det ikke helt på samme måde...

    Sådan finder man jo et kompromis - Dejligt I har haft så skøn en weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, de evige kompromisser, det er ikke altid nemt;-) Jeg er heller ikke vild med for mange arrangementer, jeg er et rigtigt hjemme menneske, så her vil jeg helst bare være:-) Selvom der selvfølgelig også skal være plads til en julefest eller 2:-)

      Slet
  2. julen bliver særlig glinsende og hjertevarm, når der er børn indblandet. den kriller i maven er magisk og værd at værne om! det lyder til, i får det allerbedste ud af december. sammen <3

    SvarSlet
  3. Fuldstændig, de kan få den der magi frem som man kan huske fra man selv var barn:-)

    SvarSlet